Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
18.08.2025 11:37
to 29.08.2025 12:00
to 29.08.2025 12:00
2
Bidding period
with
29.08.2025 12:00
to 09.09.2025 12:00
to 09.09.2025 12:00
13 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
3 900 000 MDL
Period of clarifications:
18 Aug 2025, 11:37 - 29 Aug 2025, 12:00
Submission of proposals:
29 Aug 2025, 12:00 - 9 Sep 2025, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
NOTA: Procedura se desfasoara in cadrul proiectului de implicare civica in guvernarea locala „MA IMPLIC”,faza II, implementat de catre Fundatia Centrul Moldo-Elvetian pentru Cooperare SKAT, cu suportul financiar al Agentiei Elvetiene pentru Dezvoltare si
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4401, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Mihai Eminescu nr.19
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Aug 2025, 11:31
Date modified
29 Aug 2025, 9:43
Achizitii.md ID
21467818
MTender ID
CPV
34110000-1 - Autoturisme
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
29 Aug 2025, 09:43
Question's name:
Solicitare modificare caracteristici tehnice
Question:
Stimati reprezentanti, rugam excluderea parametrului tehnic obligatoriu - Roti duble spate. Dvs indicati tipul de tractiune fata, spate sau integrala insa microbusele cu tractiune fata niciodată nu dispun de roti duble spate. Aditional, pentru a oferi posibilitatea participarii mai multor producatori, rugam modificarea parametrului lungimii din Min.6600 spre Minim. 6300 mm. Va multumim anticipat si speram la deschidere din partea Dvs.
Answer (29 Aug 2025, 11:44):
Buna ziua, achizitia data se efectueaza in cadrul proiectului Ma implic, si specificatiile tehnice au fost coordonate si aprobate cu reprezentantii proiectului, iar orice schimbare va duce la targiversari a procesului de achizitie, dat fiind procesul indelungat de aprobare de catre proiect, plus conform pct 9 din Anunt de participare- livrarea tuturor microbuselor contractate trebuie sa aiba loc in termen de 3 luni de la semnarea contractului si nu mai tarziu de 15 decembrie 2025 pantru a permite receptia si plata corespunzatoare in cadrul anului bugetar curent.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK