Select the type of procedure
Commercial procurement
21467050
1
Enquiry period
with
15.08.2025 08:56
to 25.08.2025 10:00
to 25.08.2025 10:00
9 days left
2
Bidding period
with
25.08.2025 10:00
to 08.09.2025 10:00
to 08.09.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 910 443,17 MDL
Period of clarifications:
15 Aug 2025, 8:56 - 25 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
25 Aug 2025, 10:00 - 8 Sep 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Mobilier pentru la Instituția Publică de Educație Timpurie nr. 8 din str. Negruzzi 105, mun. Orhei
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Aug 2025, 8:56
Date modified
15 Aug 2025, 13:57
Achizitii.md ID
21467050
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare mobilier ipet nr.8.pdf
anunț de participare mobilier ipet nr.8.pdf
Bidding Documents
-
15.08.25 08:56
documentația standard mobilier ipet nr.8.pdf
documentația standard mobilier ipet nr.8.pdf
Bidding Documents
-
15.08.25 08:56
caietul de sarcini mobilier ipet nr.8.signed.signed.pdf
caietul de sarcini mobilier ipet nr.8.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-
15.08.25 08:56
LOT 10 Seturi de pufuri
Date:
15 Aug 2025, 13:57
Question's name:
LOT 10
Question:
Pozitiile 88 si 89 pot fi acceptate fara pal si picioare, pe principiul celorlalte produse moi din specificatie?
Answer (15 Aug 2025, 14:49):
Bună ziua. Solicităm să fie respectată specificația tehnică conform caietului de sarcini.
Date:
15 Aug 2025, 15:36
Question's name:
DUAE
Question:
Bună ziua! Legea 131/2015, art.21, alin (2), lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci când un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului câștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. Stimată Autoritate Contractantă,în contextul celor relatate, vă rugăm să confirmați: în cazul depunerii ofertei pentru un singur lot, cifra de afaceri anuală minimă solicitată se va calcula individual pentru valoarea estimată a acestui lot (eventual dublată conform legii), sau se va raporta la suma totală indicată în DUAE, cap. IV, pct. 4B.2 și 4B.3?
LOT 10 Seturi de pufuri
Date:
15 Aug 2025, 16:33
Question's name:
Lot 10
Question:
Buna ziua,
Cerinta nr7 - Declaratie privind personalul de specialitate propus репtru implementarea contractului.
Credem ca este abuziv cerinta data referitor la LOT10, nu este nevoie de careva certificari sau acte pentru a livra aceste bunuri.
Va rog sa verificati cerintele.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK