Select the type of procedure
Commercial procurement
21466012
1
Enquiry period
with
12.08.2025 15:45
to 22.08.2025 10:00
to 22.08.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with
22.08.2025 10:00
to 01.09.2025 10:00
to 01.09.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
6 462 041,49 MDL
Period of clarifications:
12 Aug 2025, 15:45 - 22 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
22 Aug 2025, 10:00 - 1 Sep 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Construcția acoperișului șarpant și termoizolarea blocurilor grădiniței de copii ,,Mărțișor” din orașul Șoldănești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. Păcii 8A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Aug 2025, 15:45
Date modified
13 Aug 2025, 14:31
Achizitii.md ID
21466012
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
ds_martisor_2025.signed.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-
12.08.25 15:45
Date:
13 Aug 2025, 14:31
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă, În urma analizei anunțului de participare, la punctul 16, subpunctul 8 privind experiența similară, menționați: „Ofertantul trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 5 ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor) un contract ce a avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, prezentând copia contractelor, copia proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate.” Pentru a evita interpretări ulterioare și pentru a asigura conformitatea deplină cu prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, vă rugăm să reformulați cerința respectivă astfel încât aceasta să corespundă exact textului legal în vigoare, Pentru ca ulterior sa nu apara neclaritati solicitam sa corectati anuntul de participare adaugand pragul de acceptare al experientei similare propuse sa fie de cel putin 75% din valoarea ofertei
Date:
13 Aug 2025, 16:06
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Solicităm respectuos să modificați subpct.11 din anunț de participare (DECLARAŢIE PRIVIND EXPERIENŢA SIMILARĂ, Sau DECLARAŢIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRĂRI EXECUTATE ÎN ULTIMUL AN DE ACTIVITATE). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 12 ); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexa nr. 13).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK