1
Enquiry period
with 11.08.2025 13:41
to 13.08.2025 12:00
2
Bidding period
with 13.08.2025 12:00
to 18.08.2025 10:00
5 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 190 000 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2025, 13:41 - 13 Aug 2025, 12:00
Submission of proposals: 13 Aug 2025, 12:00 - 18 Aug 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
The contact person
Full name
Adrian Prozorovschi
Contact phone
078800641
Purchase data
Date created
11 Aug 2025, 13:41
Date modified
12 Aug 2025, 14:20
Achizitii.md ID
21465441
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Date:
12 Aug 2025, 14:20
Question's name:
Intrebari clarificare
Question:
1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Va rugam confirmati. 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe.
Answer (12 Aug 2025, 17:19):
Buna ziua, 1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Raspuns: Reiteram- logistica, arenda și catering vor fi bugetate și contractate separat (nu sunt puse in sarcina/achizitia respectiva) . 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. Raspuns: Conform condițiilor relatate în punctul 1.2, ofertantul va furniza minim 3 participări/ per event laTV, radio, podcast-uri, etc, și intră nemijlocit în sarcina ofertantului. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe. Raspuns: Afirmam (da), precum ca intra în sarcina ofertantului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.