1
Enquiry period
with 11.08.2025 13:41
to 13.08.2025 12:00
2
Bidding period
with 13.08.2025 12:00
to 18.08.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 190 000 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2025, 13:41 - 13 Aug 2025, 12:00
Submission of proposals: 13 Aug 2025, 12:00 - 18 Aug 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Web site
---
The contact person
Full name
Adrian Prozorovschi
Contact phone
078800641
Purchase data
Date created
11 Aug 2025, 13:39
Date modified
12 Aug 2025, 14:20
Estimated value (without VAT)
190 000 MDL
Achizitii.md ID
21465441
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Contract period
20 Aug 2025 13:40 - 27 Feb 2026 13:40
List of positions
1)
Title
Servicii CPV: 79300000-7 - Market and economic research; polling and statistics
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents
specificatie de pret- obligatoriu.docx
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41
specificatie tehnica- obligatoriu.docx
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41
duae - obligatoriu.doc
-Obligatoriu : A fi completat si semnat electronic (semnatura electronica calificat avansata) de catre Ofertant
11.08.25 13:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Tiracom Grup

Normalized price: 142 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Qubo Communications

Normalized price: 174 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii PR și comunicare pentru promovarea „Wine of Moldova” în R. Moldova, până la 30 ianuarie 2026
Date:
12 Aug 2025, 14:20
Question's name:
Intrebari clarificare
Question:
1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Va rugam confirmati. 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe.
Answer (12 Aug 2025, 17:19):
Buna ziua, 1. Referitor la pct. 1.2 din Anuntul de participare, intelegerea noastra este ca toate costurile logistice ce pot decurge din organizarea conferintei de presa vor fi in sarcina Autoritatii Contractante (inclusiv echipamente de sonorizare, care sunt de obicei aferente inchirierii locatiei sau marcaje in locatie, spre exemplu banner/roll-up). Raspuns: Reiteram- logistica, arenda și catering vor fi bugetate și contractate separat (nu sunt puse in sarcina/achizitia respectiva) . 2. Referitor la pct 1.2 din Anuntul de Participare, va rugam sa ne clarificati daca costurile directe care pot rezulta din plasarile TV, radio, podcast-uri, etc, intra in sarcina Ofertantului sau vor fi acoperite de Autoritatea Contractanta. Raspuns: Conform condițiilor relatate în punctul 1.2, ofertantul va furniza minim 3 participări/ per event laTV, radio, podcast-uri, etc, și intră nemijlocit în sarcina ofertantului. 3. Va rugam sa clarificati daca costurile cu participarea microinfluencerilor la evenimente intra in sarcina Ofertantului sau Autoritatea Contractanta dispune de un buget separat pentru costurile directe. Raspuns: Afirmam (da), precum ca intra în sarcina ofertantului.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications