Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.08.2025 15:04
to 20.08.2025 10:00
to 20.08.2025 10:00
8 days left
2
Bidding period
with
20.08.2025 10:00
to 08.09.2025 10:00
to 08.09.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
4 114 241 MDL
Period of clarifications:
8 Aug 2025, 15:04 - 20 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
20 Aug 2025, 10:00 - 8 Sep 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform Mobilier - recepție aferente anexate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Aug 2025, 15:04
Date modified
11 Aug 2025, 9:50
Achizitii.md ID
21464923
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mobilier pentru dotarea Catedrei de anatomie și anatomie clinică
Budget: 177200.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Mobilier pentru dotarea Catedrei de Obstetrică, Ginecologie și reproducere umană
Budget: 7600.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Mobilier pentru dotarea Complexului Sociocultural Universitar
Budget: 13500.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Mobilier pentru dotarea Catedrei de Sănătate mintală
Budget: 13600.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Mobilier pentru dotarea catedrei Farmacologie și farmacologie clinică
Budget: 30400.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Mobilier pentru dotarea Catedrei de filosofie și bioetică
Budget: 9800.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Mobilier pentru dotarea Catedrei Dermatovenerologie
Budget: 12400.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Mobilier pentru dotarea Catedrei Chirurgie ortopedie
Budget: 58000.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Mobilier pentru dotarea Catedrei Tehnologia Medicamentelor
Budget: 72300.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (1).docx
Documents history
-
anunt de participare (1).docx
ID: c089cb31-6f2f-4f86-94fd-0a8b9fbb4c19
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).docx
ID: c089cb31-6f2f-4f86-94fd-0a8b9fbb4c19
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).docx
ID: c089cb31-6f2f-4f86-94fd-0a8b9fbb4c19
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).docx
ID: c089cb31-6f2f-4f86-94fd-0a8b9fbb4c19
Bidding Documents
Bidding Documents
-anunt de participare
11.08.25 09:50
Mobilier pentru dotarea Catedrei de anatomie și anatomie clinică
Date:
8 Aug 2025, 15:12
Question's name:
lot
Question:
Buna ziua,
Agentul economic va depune Ofertele per lotuturi?
Sau un singur lot?
Answer (8 Aug 2025, 15:55):
Procedura este pe loturi, respectiv Conform pct 10 din Anuntul de participare Operatorul economic poate depune oferta pentru toate loturile , respectiv puteți depune oferta pentru un lot , mai multe loturi (2,3) sau TOATE LOTURILE
Date:
11 Aug 2025, 08:53
Question's name:
lot13
Question:
Buna ziua. Va rugam sa modificati In anunti de participare p.16, pozitia 6. Declarație privind deținerea experienței specifice de minimum 3 ani în livrarea bunurilor similare confirmată prin anexarea unui contract cu valoare egala sau mai mare decât valoarea viitorului contract,semnat electronic de către operatorul economic care constitue peste 3 mln de lei. Va propunem sa modificati : suma contractelor efectuate in fiecare an calendaristic pe parcursul 3 ani.
Ori lotul 13 impartiti in cel putin trei loturi aprox egale.
Answer (11 Aug 2025, 09:51):
Buna ziua. Au fost efectuate modificari
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK