Public procurement
21464776
Brînză topită
1
Enquiry period
with 08.08.2025 11:18
to 13.08.2025 11:30
to 13.08.2025 11:30
2
Bidding period
with 13.08.2025 11:30
to 18.08.2025 11:30
to 18.08.2025 11:30
2 days left
3
Auction
19.08.2025 14:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
425 000 MDL
Period of clarifications:
8 Aug 2025, 11:18 - 13 Aug 2025, 11:30
Submission of proposals:
13 Aug 2025, 11:30 - 18 Aug 2025, 11:30
Auction start date:
19 Aug 2025, 14:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Brânză topită - cu conținut de grăsime raportat la substanța uscată nu mai puțin de 45 %.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.221/ 2009, HG nr. 435/2010, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.158/2019 (anexa nr.5) și produs realizat în sistem de management al siguranței alimentului ISO22000.
Ambalaj: individual (porţionat a câte 17 - 18 gr./ buc.) în cutii.
Termen de valabilitate: minim 90 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.221/ 2009, HG nr. 435/2010, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.158/2019 (anexa nr.5) și produs realizat în sistem de management al siguranței alimentului ISO22000.
Ambalaj: individual (porţionat a câte 17 - 18 gr./ buc.) în cutii.
Termen de valabilitate: minim 90 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Aug 2025, 11:05
Date modified
8 Aug 2025, 11:18
Estimated value (without VAT)
425 000 MDL
The minimum downward of the price
1 700 MDL
Achizitii.md ID
21464776
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Centrul alimentar a AN, str. V.Lupu 37
Contract period
29 Aug 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
8.08.25 11:18
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
8.08.25 11:18
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK