1
Enquiry period
with 07.08.2025 09:07
to 21.08.2025 09:18
2
Bidding period
with 21.08.2025 09:18
to 06.09.2025 09:18
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 24 666 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2025, 9:07 - 21 Aug 2025, 9:18
Submission of proposals: 21 Aug 2025, 9:18 - 6 Sep 2025, 9:18
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Componente Rețea și PC (conform anunțului de participare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
The contact person
Full name
Carolina Crăciun-Cristal
Contact phone
022-44-43-07
Purchase data
Date created
7 Aug 2025, 8:12
Date modified
15 Aug 2025, 16:00
Estimated value (without VAT)
24 666 MDL
Achizitii.md ID
21464184
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Contract period
18 Sep 2025 08:00 - 31 Dec 2025 08:49
List of positions
1)
Title
RJ-45 CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 300.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
RAM DDR3 CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 15.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Mouse CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Tastatură CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
SSD CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
Bloc de alimentare PC CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
Modul Keystone Jack RJ-45 (8P8C) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 30.0
Unit of measurement: Bucata
8)
Title
Prelungitor RJ45 to RJ45 CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 20.0
Unit of measurement: Bucata
9)
Title
Switch 8-port CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
10)
Title
Pasta termincă CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 14 601,75 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP AMT Rîşcani, în temeiul Legii Republicii Moldova Nr. 131 din 03.07.2015 „Privind achiziţiile publice”, ca urmare a examinării, evaluării și comparării ofertelor prezentate de Dvs la Licitație deschisă nr. 21464184 ocds-b3wdp1-MD-1754543575925 privind achiziționarea tehnicii de calcul și echipament periferic, conform necesităților IMSP AMT Rîșcani, pentru 2025, conform necesitatilor IMSP AMT Riscani", Cod CPV: 30200000-1, grupul de lucru a stabilit ofetele cîștigătoare aplicînd criteriul de evaluare prevăzut pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scazut, per lot, cu corespunderea cerințelor solicitate și anume: - pentru lotul 1- operatorul economic DigitalScan-X SRL, avînd prețul total de 584450,00 lei inclusive TVA; - pentru loturile 2-5 - operatorul economic BTS PRO SRL, avînd prețul total de 43168,74 lei inclusiv TVA. Reieșind din cele menționate, operatori economici desemnați căștigători urmeaza sa încheie contractele după expirarea termenului de așteptare de 6 zile. Dat fiind faptul că contractul este valabil pînă la 31.12.2025, în p. 2.1 al contrctului „Livrarea/Prestarea Bunurilor/Serviciilor se efectuează de către Furnizor/Prestator în termenele prevăzute de graficul de livrare/prestare” dar reieșind din specificul activității instituției: termenii de livrare va fi stipulat pîna la 24.12.2025. Totodată, menţionăm faptul că, Vînzătorul este obligat să prezinte Cumpărătorului în termenul menționat, garanţia de bună execuție, pentru îndeplinirea contractului, cuantumul căreia va fi de 5 % din valoarea contractului și Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani Formularul aprobat prin Ordinul MF al RM nr.145 din 24.11.2020, completat și confirmat prin semnatura electronică a aparticipantului.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications