Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 634 892,87 MDL
Period of clarifications: 6 Aug 2025, 15:38 - 14 Aug 2025, 9:00
Submission of proposals: 14 Aug 2025, 9:00 - 25 Aug 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea lucrărilor de reparație

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. 1 lit ¬d) lin. 3 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice se anulează atribuirea contractului pentru procedura de achiziţie privind Achiziționarea lucrărilor de reparație:
Lotul 1: Lucrări de reparație la blocul perinatal a IMSP SR Cahul
Argumentare: au fost depuse numai oferta care:
- nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire;

Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. a) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice se anulează atribuirea contractului pentru procedura de achiziţie privind Achiziționarea lucrărilor de reparație:
Lot 2: Reparații interioare a încaperilor pentru serviciul de sterilizare a IMSP SR Cahul
Argumentare: nu a fost depusă nicio ofertă.
Date of cancellation
3 Sep 2025, 16:45
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
The contact person
Full name
Arteni Tatiana
Contact phone
076700112
Purchase data
Date created
6 Aug 2025, 15:38
Date modified
3 Sep 2025, 16:46
Achizitii.md ID
21464036
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.