Select the type of procedure
Commercial procurement
21463710
1
Enquiry period
with
05.08.2025 17:28
to 15.08.2025 11:00
to 15.08.2025 11:00
22 hours left
2
Bidding period
with
15.08.2025 11:00
to 21.08.2025 11:00
to 21.08.2025 11:00
3
Auction
22.08.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
7 818 279 MDL
Period of clarifications:
5 Aug 2025, 17:28 - 15 Aug 2025, 11:00
Submission of proposals:
15 Aug 2025, 11:00 - 21 Aug 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea consumabilelor costisitoare (angiografice) conform necesităților beneficiarilor
pentru anul 2025 (repetat 3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Aug 2025, 17:28
Date modified
13 Aug 2025, 16:05
Achizitii.md ID
21463710
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot nr. 1 Stent coronarian, RX, din Platina/Cobalt Crom L-605, medicamentos - EVEROLIMUS
Budget: 5957500.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot nr. 2 Stenturi coronariene Platinum Crom de dimensiuni lungi cu eliberare de substanta antirestenoza- Everolimus polimer
Budget: 1028085.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot nr. 3 Stenturi coronariene cu eliberare de substanta antirestenoza- Zotarolimus
Budget: 832694.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_angio_4.signed.pdf
anunt de participare_angio_4.signed.pdf
Bidding Documents
-
5.08.25 17:28
Date:
13 Aug 2025, 16:05
Question's name:
Anunt de participare / Calificarea ofertantilor
Question:
Buna ziua, va fi calificata oferta unui OE care nu a anexat in SIA RSAP, până la termenul limită de depunere nici un document confirmator (prospecte) și documente tehnice de confirmare (brosura, manual, etc.)?
Answer (14 Aug 2025, 09:28):
Conform art. 65 alin. (4) și (5) din legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Oferta, scrisă și semnată, se prezintă în conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire utilizând SIA „RSAP”. În același timp, conform art. 17 alin. (4) și (5) în cazul în care informațiile sau documentele prezentate de către ofertant/candidat sînt incomplete sau eronate, autoritatea contractantă solicită ofertantului/candidatului în cauză să suplimenteze, să clarifice sau să completeze informațiile sau documentele corespunzătoare, respectând principiul transparenței și cel al tratamentului egal, iar în cazul în care nu suplimentează, nu prezintă clarificări sau nu completează informațiile sau documentele solicitate de autoritatea contractantă în termenele stabilite de aceasta, ofertantul este descalificat. Astfel, în vedere asigurări principiului transparenței, autoritatea contractată va încărca în sistemul electronic, documentele prezentate ulterior de ofertat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK