Select the type of procedure
Commercial procurement
21463338
1
Enquiry period
with
05.08.2025 09:54
to 11.08.2025 12:00
to 11.08.2025 12:00
2
Bidding period
with
11.08.2025 12:00
to 15.08.2025 12:00
to 15.08.2025 12:00
1 day left
3
Auction
18.08.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
791 000 MDL
Period of clarifications:
5 Aug 2025, 9:54 - 11 Aug 2025, 12:00
Submission of proposals:
11 Aug 2025, 12:00 - 15 Aug 2025, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Servicii de consultanță pentru elaborare a caietului de sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Aug 2025, 9:54
Date modified
7 Aug 2025, 17:04
Achizitii.md ID
21463338
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de consultanță în domeniul proiectării sistemelor informatice
Budget: 791000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Bidding Documents
-14. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
5.08.25 09:54
ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
Bidding Documents
-ds_servicii mentennață sistem informațional integrat.docx
5.08.25 09:54
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-anunt_de_participare_consultant sistem informational.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
10. declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
-10. declarația privind beneficiarii finali.docx
5.08.25 09:54
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Bidding Documents
-8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
5.08.25 09:54
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
-9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
5.08.25 09:54
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet_de_sarcini_tor_oda_4luni_.signed.signed.pdf
5.08.25 09:54
Date:
7 Aug 2025, 17:04
Question's name:
Clarificare privind includerea în planul de achiziții
Question:
În anunțul de participare la procedura menționată, la punctul 8 se declară: "Procedura a fost inclusă în planul de achiziții publice a autorității contractante: Da", cu referire la link-ul către planul de achiziții.
Conform Hotărârii Guvernului nr. 870/2022, punctul 13, achizițiile publice "se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții".
Solicit clarificarea:
- În ce secțiune specifică a planului de achiziții este inclusă această procedură?
- Care este poziția exactă în planul de achiziții (numărul de ordine, pagina)?
Answer (8 Aug 2025, 10:05):
Buna ziua, rog sa găsiți mai jos la pct. 1.5. achiziția lansata conform Planului general de achiziții pentru tehnologii informaționale și comunicații (TIC) pentru anul 2025
Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului
https://www.oda.md/files/achizitii/2025/Anexa%20nr.%203%20Modificare%20a%20Planului%20general%20achizi%20ii%20TIC.pdf
Date:
7 Aug 2025, 17:07
Question's name:
Clarificare privind documentația anexată
Question:
Am observat că în cadrul procedurii de achiziție este anexat documentul ”ds_servicii mentennață sistem informațional integrat ”. în textul acestui document este anexat anunțul de participare pentru o altă procedură de achiziții.
Conform principiului transparenței prevăzut în Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, toate informațiile trebuie să fie corecte și relevante pentru procedura respectivă.
Solicit clarificarea:
- Este documentația anexată corectă pentru procedura curentă?
- Dacă nu, vă rugăm să furnizați documentația corectă specifică procedurii de mentenanță.
Answer (8 Aug 2025, 09:05):
Buna ziua, achiziția este anunțata pentru serviciile de consultanță pentru elaborare a caietului de
sarcini (ToR) pentru dezvoltarea unui sistem informațional integrat al ODA, conform anunțului de participare și a Caietului de sarcini atașat.
Documentul ”ds_servicii mentenață sistem informațional integrat ”, a fost atașat printr-o eroare tehnica și va fi exclusa din documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK