1
Enquiry period
with 01.08.2025 17:20
to 14.08.2025 17:30
2
Bidding period
with 14.08.2025 17:30
to 08.09.2025 15:30
14 days left
3
Auction
09.09.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 10 893 097,48 MDL
Period of clarifications: 1 Aug 2025, 17:20 - 14 Aug 2025, 17:30
Submission of proposals: 14 Aug 2025, 17:30 - 8 Sep 2025, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Subscribe
Advertising

“Achiziționarea medicamentelor necesare pentru realizarea Programului Național Colita ulceroasă și boala Crohn pentru anul 2026”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Macari Doina
Contact phone
+37322222490
Purchase data
Date created
1 Aug 2025, 16:20
Date modified
12 Aug 2025, 17:05
Achizitii.md ID
21462680
CPV
33600000-6 - Produse farmaceutice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Golimumab 45 mg/0.45ml
Budget: 2019671.46 MDL
Active
Lot nr. 2 - Golimumab 50 mg/0.5ml
Budget: 3758140.32 MDL
Active
Lot nr. 3 - Infliximab 100 mg
Budget: 2104955.78 MDL
Active
Lot nr. 4 - Upadacitinib 15 mg
Budget: 392133.01 MDL
Active
Lot nr. 5 - Ustekinumab 130 mg
Budget: 178513.43 MDL
Active
Lot nr. 6 - Ustekinumab 90 mg
Budget: 2439683.48 MDL
Active
Advertising
Documents of the procurement procedure
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Bidding Documents
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
1.08.25 17:20
Propunerea tehnică
Technical Specifications
Propunerea tehnică
1.08.25 17:20
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Bidding Documents
Declaratie beneficiari efectivi_Model
1.08.25 17:20
Propunerea financiară
Technical Specifications
Propunerea financiară
1.08.25 17:20
Documentatia standard 01.08.2025.signed
Bidding Documents
Documentatia standard 01.08.2025.signed
1.08.25 17:20
Anunt de participare 01.08.2025.signed
Bidding Documents
Anunt de participare 01.08.2025.signed
1.08.25 17:20
Cerere de participare_Model
Bidding Documents
Cerere de participare_Model
1.08.25 17:20
contract model 2026 PN
Bidding Documents
contract model 2026 PN
1.08.25 17:20
Scrisoare de garantie bancara_Model
Bidding Documents
Scrisoare de garantie bancara_Model
1.08.25 17:20
DUAE Model
Bidding Documents
DUAE Model
1.08.25 17:20
contract model din 12.08.2025
Bidding Documents
contract model din 12.08.2025
12.08.25 17:05
Date:
11 Aug 2025, 16:44
Question's name:
Termenului de valabilitate al garanției de bună execuție
Question:
Solicităm modificarea valabilității garanției de bună execuție de la data de 31.01.2027, la data de 31.12.2026, conform normelor prevăzute de legea privind achizițiile publice, nr.131/2015.
Answer (12 Aug 2025, 16:33):
Buna ziua, Documentația de atribuire aferentă procedurilor menționate a fost elaborată cu respectarea prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, iar toate cerințele, inclusiv cele referitoare la garanția de bună execuție, au fost publicate în Sistemul informațional al achizițiilor publice. Stabilirea termenului de valabilitate al garanției de bună execuție până la data de 31 ianuarie 2027 nu reprezintă o derogare de la prevederile legale, ci o măsură rațională și proporțională, menită să asigure autorității contractante posibilitatea de a verifica în mod complet executarea contractului. Garanția de bună execuție nu se referă exclusiv la perioada contractuală de livrare, ci acoperă întregul interval necesar pentru constatarea îndeplinirii obligațiilor asumate de operatorul economic. Potrivit art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, această garanție se returnează doar la momentul executării integrale a contractului, ceea ce implică și verificarea finală a conformității, nu doar formalitatea expirării termenului contractual. Astfel, termenul de valabilitate stabilit până la 31.01.2027 răspunde nevoii reale a autorității de ași putea exercita efectiv prerogativele legale privind verificarea finală a executării corespunzătoare a obligațiilor contractuale. În acest sens, subliniem și prevederile art. 11 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1128/2016, care impun CAPCS obligația de a supraveghea și evalua modul de executare a contractelor de achiziții publice în domeniul sănătății. Termenul stabilit pentru valabilitatea garanției de bună execuție este pe deplin justificat, legal și necesar pentru asigurarea executării integrale a obligațiilor contractuale. În aceste condiții, solicitarea de modificare a termenului la 31 decembrie 2026 este neîntemeiată și inadmisibilă. Mulțumim frumos de clarificare!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.