1
Enquiry period
with 31.07.2025 15:01
to 07.08.2025 11:17
2
Bidding period
with 07.08.2025 11:17
to 14.08.2025 11:17
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 225 308,10 MDL
Period of clarifications: 31 Jul 2025, 15:01 - 7 Aug 2025, 11:17
Submission of proposals: 7 Aug 2025, 11:17 - 14 Aug 2025, 11:17

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

În anul 2024 au fost achiziționate lucrările de construcție a halei de producere, în cadrul proiectului „Servicii inovative ale Incubatorului de Afaceri Cimișlia pentru dezvoltarea noilor afaceri din regiune”. Lucrările pentru „ Alimentarea cu energie electricа” și „Semnalizare de incendiu” n-au fost incluse în proiectul tehnic inițial.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare, 12
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Lungu
Contact phone
078109114
Purchase data
Date created
31 Jul 2025, 15:01
Date modified
4 Aug 2025, 11:28
Achizitii.md ID
21462094
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
4 Aug 2025, 11:28
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua. In P1 din Lista 2-1-1(33-04-003-1-3) nu este clar ce cantitate de piloni este prevazuta, intrucat nu exista asa norma de resurse. Clarificati, va rog cantitatea pilonilor si normativul corect de montare.
Answer (5 Aug 2025, 10:39):
Se montează un pilon conform normativului ( simbol ) 33-04-003-1
Date:
5 Aug 2025, 10:25
Question's name:
CS semnalizare
Question:
In Cap.1 poz 3 la CS (10-08-002-02) sunt luate ca montare 59buc detectoare de fum, dar in Cap.2, poz.15, avem ca utilaj 65 buc. Care este cantitatea corecta? Indicati unde este necesar de rectificat.
Answer (5 Aug 2025, 11:17):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că solicitările dvs. de clarificare a documentației de atribuire au fost solicitate după expirarea termenului prevăzut la art. 35 alin. (1) lit. b) din Legea privind achizițiile publice, respectiv termenul de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu art. 35 alin. (5) din aceeași lege, în situația în care solicitarea de clarificare nu este transmisă în termen, iar aceasta pune autoritatea contractantă în imposibilitatea de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), autoritatea contractantă este în drept să nu răspundă. Având în vedere că data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025, solicitarea dvs. a fost transmisă cu depășirea termenului legal. În consecință, autoritatea contractantă nu este obligată să furnizeze clarificările solicitate. Vă mulțumim pentru interesul manifestat și pentru participarea la procedura de atribuire.
Date:
5 Aug 2025, 12:05
Question's name:
CS
Question:
Buna ziua. Solicitarea de clarificare a fost depusa in termenul prevazut adica pana la 5 august 11.00 (5 aug 2025, 10:25), . Acum suntem in luna august, data de 5 si nu cum mentionati D-voastra - "data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025, solicitarea dvs. a fost transmisă cu depășirea termenului legal". In consecinta autoritatea contractantă este obligată să furnizeze clarificările solicitate.
Answer (5 Aug 2025, 13:54):
Buna ziua, conform art.35 , alin1. lit.3 (1) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: c) 3 zile – în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri, astfel operatorul economic din data publicării anunțului și documentației termenul limita de solicitări de clarificări a fost pana la data de 03.07.2025 și conform alin.4 lit. d) o zi înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, în cazul procedurii de cerere a ofertelor de prețuri., autoritatea contractanta trebuie să răspundă cu o zi înainte de depunerea ofertelor, astfel data fiind 04.08.2025. Nu cum menționași dvs. ca a fost depusă în termen solicitarea de clarificare. Autoritatea contractantă răspunde la orice întrebare din motivul că sistemul nu permite să treacă la etapa de propunere a ofertelor. Aceasta data a fost o eroare "data limită de depunere a ofertelor este de 18.07.2025”
Date:
5 Aug 2025, 12:05
Question's name:
CS semnalizare
Question:
In Cap.1 poz 3 la CS (10-08-002-02) sunt luate ca montare 59buc detectoare de fum, dar in Cap.2, poz.15, avem ca utilaj 65 buc. Care este cantitatea corecta? Indicati unde este necesar de rectificat.
Answer (6 Aug 2025, 13:46):
Elaborati devizul conform cantitatilor din Caietul de sarcini / Lista de cantitati Orice abateri de la norme vor fi revazute la etapa de implemnetare proiect.
Date:
5 Aug 2025, 12:13
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, In AP p.8 sunt indicate valorile estimative ale serviciilor pentru doua tipuri de lucrari: "Alimentarea cu energie electrica"-141 626,49lei si "Semnalizarea de incendiu"- 1 083 681, 61, Conform calculelor estimative, sumele date nu corespund loturilor, ca fiind inversate. Asteptam clarificari pe subiectul dat. Multumim.
Answer (5 Aug 2025, 13:57):
"Alimentarea cu energie electrica" suma estimativă este de 1 083 681, 61 și pentru Semnalizarea de incendiu" este de 141 626,49.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.