Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
375 000 MDL
Period of clarifications:
30 Jul 2025, 14:59 - 11 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
11 Aug 2025, 10:00 - 14 Aug 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii reparație interioară a clădirii et.3 a Instituției
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În baza Raportului de monitorizare nr.258 din 13.08.2025 a conformității inițierii și desfășurării procedurii de achiziție publică, Agenția Achiziții Publice a constatat unele abateri la cerințele de calificare (excesive și neproporționale). Verificînd recomandările AAP s-a constatat unele omisiuni și luînd în considerație faptul imposibilității de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 din Legea nr. 131/2015, grupul de lucru pentru achiziții al Instituției din proprie inițiativă a anulat procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, în temeiul art. 71, alin.1, lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Date of cancellation
14 Aug 2025, 11:57
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei, 18/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Jul 2025, 14:59
Date modified
14 Aug 2025, 14:41
Achizitii.md ID
21461506
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK