1
Enquiry period
with 30.07.2025 09:40
to 03.08.2025 09:00
2
Bidding period
with 03.08.2025 09:00
to 07.08.2025 16:30
3 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 245 000 MDL
Period of clarifications: 30 Jul 2025, 9:40 - 3 Aug 2025, 9:00
Submission of proposals: 3 Aug 2025, 9:00 - 7 Aug 2025, 16:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

achiziţionarea de paturi conform necesitătilor IP Școala Profesională nr. 3 din Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Decebal 70
Web site
---
The contact person
Full name
Dorin Brinza
Contact phone
069189095
Purchase data
Date created
30 Jul 2025, 9:40
Date modified
30 Jul 2025, 16:42
Achizitii.md ID
21461213
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
30 Jul 2025, 16:42
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Bună ziua! Stimate Beneficiar, vă rugăm să concretiza-ți, saltelele licitate sunt pentru paturile ce vor fi achiziționate?? Fiind faptul că sunt supraetajate ar trebui o cantitate de 80 de saltele. Dacă sunt saltele separate, includem livrarea și pentru ele?
Answer (31 Jul 2025, 09:13):
Bună ziua. Saltelele licitate sunt destinate paturilor supraetajate care urmează a fi achiziționate, conform descrierii din anunțul de participare și caietului de sarcini. Livrarea acestora face parte din obiectul achiziției și trebuie asigurată de către operatorul economic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.