Select the type of procedure
Commercial procurement
21461001
1
Enquiry period
with
29.07.2025 14:37
to 10.08.2025 10:08
to 10.08.2025 10:08
2
Bidding period
with
10.08.2025 10:08
to 21.08.2025 10:08
to 21.08.2025 10:08
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 348 416,39 MDL
Period of clarifications:
29 Jul 2025, 14:37 - 10 Aug 2025, 10:08
Submission of proposals:
10 Aug 2025, 10:08 - 21 Aug 2025, 10:08
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția nodurilor/intersecțiilor cu sens giratoriu a străzilor Costiujeni/str. Valea Apelor, din or. Codru, mun. Chișinău (repetat)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Jul 2025, 14:37
Date modified
6 Aug 2025, 13:23
Achizitii.md ID
21461001
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare repetat sens giratoriu.pdf
anunț de participare repetat sens giratoriu.pdf
Bidding Documents
-Anunț de participare
29.07.25 14:37
caiet de sarcini sens giratoriu !.pdf
caiet de sarcini sens giratoriu !.pdf
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
29.07.25 14:37
Date:
6 Aug 2025, 13:23
Question's name:
documentatie de proiect -deviz
Question:
Buna ziua, exista documentatie de proiect pentru acest obiectiv sau doar schita atasata la procedura de atribuire?
Answer (7 Aug 2025, 12:09):
Bună ziua, documentația de proiect este anexată la procedură.
Date:
7 Aug 2025, 17:23
Question's name:
documentatie de proiect-deviz
Question:
La procedura de atribuire este anexata doar o schita de proiect, va sumati raspunderea sa se execute obiectivul in abaza acestor acte?
Answer (8 Aug 2025, 10:08):
Bună ziua,
Menționăm că toate documentele necesare pentru executarea lucrării sunt anexate la documentația aferentă procedurii de adjudecare.
Date:
7 Aug 2025, 23:15
Question's name:
vizită la obiect
Question:
Este posibil să vizităm în terenul pentru evaluarea condițiilor reale de execuție? Dacă da, vă rugăm să indicați data și modul de înregistrare a participanților. Pentru estimarea corectă a volumelor, mai ales la săpături și organizare șantier, este esențială vizita fizică în teren.
Answer (8 Aug 2025, 10:04):
Stimate participant,
În temeiul art. 1 și al principiilor de transparență și concurență reglementate de Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă confirmă disponibilitatea de a organiza o vizită la obiectivul ce urmează a fi supus lucrărilor de construire, în cadrul procedurii de licitație publică.
Vizita va avea loc în condiții egale pentru toți operatorii economici interesați, iar detaliile privind data, ora și locul întâlnirii vor fi comunicate prin intermediul portalului achizitii.md..
Vă rugăm să transmiteți confirmarea participării ora si ziua și numele reprezentanților desemnați, pentru asigurarea accesului și coordonarea logistică si desemnarea reprezentantului autorității contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK