Select the type of procedure
Commercial procurement
21460945
1
Enquiry period
with
29.07.2025 14:01
to 30.07.2025 15:00
to 30.07.2025 15:00
2
Bidding period
with
30.07.2025 15:00
to 04.08.2025 09:00
to 04.08.2025 09:00
1 day left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
277 100 MDL
Period of clarifications:
29 Jul 2025, 14:01 - 30 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals:
30 Jul 2025, 15:00 - 4 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Tableă interactivă pentru dotarea sălii de ședințe a Consiliul raional Căușeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
The contact person
Full name
Consiliul raional Căușeni
Contact phone
0243-2-26-50; 0243-2-30-07
E-mail
Purchase data
Date created
29 Jul 2025, 14:01
Date modified
29 Jul 2025, 14:33
Achizitii.md ID
21460945
MTender ID
CPV
38600000-1 - Instrumente optice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Tablă interactivă pentru dotarea sălii de ședințe a Consiliul raional Căușeni
Budget: 277100.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt participare ecran.signed.pdf
anunt participare ecran.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
29.07.25 14:01
anexa nr_1_115.pdf
anexa nr_1_115.pdf
Bidding Documents
Documentația standart pentru bunuri și servicii
29.07.25 14:01
caiet de sarcini ecran.semnat.signed.pdf
caiet de sarcini ecran.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
29.07.25 14:01
Date:
29 Jul 2025, 14:33
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați
Question:
Aș dori să adresez o întrebare privind termenul de livrare stabilit în cadrul licitației. În prezent, termenul de 10 zile de la semnarea contractului nu este suficient pentru livrarea unui panou interactiv de dimensiunile specifice solicitate, deoarece asemenea dispozitive se fabrică doar la comandă. În mod normal, acest tip de produs necesită aproximativ 90 de zile pentru producție și livrare.
Answer (29 Jul 2025, 15:13):
Bună ziua, termenul de livrare stabilit în documentația de atribuire indică necesitatea autorității contractante de a beneficia de bunul solicitat într-un termen rezonabil și corespunzător nevoilor instituționale. Precizăm că procedura de achiziție are ca obiect livrarea unui bun finit, și nu fabricarea la comandă.
Date:
30 Jul 2025, 08:22
Question's name:
Sistema de operare
Question:
În documentația licitației se specifică faptul că panoul interactiv trebuie să opereze pe sistem de operare Windows. Având în vedere că majoritatea panourilor interactive sunt echipate cu sistem de operare Android, dorim să întrebăm dacă se poate accepta o ofertă care include un panou interactiv pe Android, care, din experiența noastră, oferă funcționalități similare (inclusiv pentru conferințe) și este ușor de utilizat. Vă mulțumim pentru clarificări!
Answer (30 Jul 2025, 08:44):
Se acceptă sistemul de operare: Windows și echivalentele, inclusiv Android.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK