Public procurement
21460718
Servicii de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către minoritățile naționale
1
Enquiry period
with 29.07.2025 10:22
to 08.08.2025 10:00
to 08.08.2025 10:00
2
Bidding period
with 08.08.2025 10:00
to 03.09.2025 10:00
to 03.09.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
3 000 000 MDL
Period of clarifications:
29 Jul 2025, 10:22 - 8 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
8 Aug 2025, 10:00 - 3 Sep 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Analiza cererii de învățare a limbii române depuse de diverse categorii profesionale de adulți (justiție, medicină, arte, economie, educație, personal auxiliar etc.) și evaluarea progresului acestora pe baza testelor anterioare (A1 sau A2), în scopul de a decide continuarea cursurilor la un alt nivel.
Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 60 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 120 de ore academice), nivelul A2 pentru persoane adulte.
Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 70 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 140 de ore academice), nivelul B1 pentru persoane adulte.
Disponibilitatea organizării cursurilor:
Zona Nord:
- mun. Bălți
- or. Briceni
- or. Edineț
- or. Lipcani
- or. Ocnița
- or. Rîșcani
Zona Centru:
- mun. Chișinău
Zona Sud
- mun. Comrat
- or. Ceadîr-Lunga
- or. Vulcănești
- mun. Cahul
- or. Taraclia
- or. Tvardița
Zona Est:
- or. Tiraspol
- or. Rîbnița
- or. Bender
- or. Dubăsari
Cursurile de învățare a limbii române, nivel A2, B1 se vor desfășura:
atât cu prezența fizică, cât și online, în funcție de solicitările cursanților.
Asigurare cu suport didactic pentru fiecare cursant (fizic sau electronic).
- Agendă recomandată de organizare a cursului de învățare a Limbii Române;
- Chestionar pentru cursanți pentru a studia atitudinea și așteptările acestora față de cursul de studiere a limbii române și prezentarea concluziilor/ reflecțiilor în baza rezultatelor chestionarului;
- Resurse educaționale digitale (RED) cu acces deschis, utile pentru organizarea și predarea cursului; prezentări interactive; prezentări interactive și colaborative în timp real; resurse video pentru documentare, reflecție; chestionare, sondaje, teste; aviziere virtuale; produse pentru design; resurse pentru colectarea feedback-ului rapid: sondaje live, teste rapide, nori de cuvinte ; resurse externe (link-uri către resurse utile sau extinderi); produse pentru colaborare interactivă, etc.
- Sugestii privind organizarea și predarea cursului de învățare a Limbii Române (pe nivele, conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi);
- Lista bibliografică.
Număr de persoane în grupă: minim – 17 persoane.
Perioada estimată pentru desfășurarea formării: 6 luni.
Durata cursului în medie: 27 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel A2) și 31 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel B1).
Prestatorul va elabora Calendarul de desfășurare a instruirii cursanților privind învățarea limbii române
Notă: Orarul sesiunilor va fi stabilit în urma analizei cererilor depuse.
Prestatorul va înregistra participanții și va asigura un panou informativ (fizic și publicat online) pentru cursanți (lista cursanților pe grupe, numărul sălilor, orarul desfășurării activităților).
Prestatorul va institui un Call centre pentru a răspunde atât telefonic, cât și email la întrebările cursanților pe toată durata desfășurării cursurilor.
În procesul de învățare a limbii române vor fi utilizate echipamente electronice (laptop, videoproiector, ecran de proiecție) și asigurate suporturi (tablă, suport pentru hârtie flipchart, hârtie flipchart, set markere, etc.).
La finele cursului de învățare a limbii române, cursanții vor fi evaluați.
Eliberarea certificatului de participare fiecărei persoane instruite, în coordonare cu MEC, cu indicarea nivelului de competență lingvistică conform Cadrului European de Referință pentru Limbi.
Ofertantul, prin persoana desemnată, va asigura evidența frecvenței zilnice a participanților (cursanților și a formatorilor), cu totalizarea pentru fiecare sesiune a numărului de beneficiari (cadre didactice/ de conducere/ sau adulți pe raioane / municipii, etc.).
Prestatorul va prezenta Ministerului Educației și Cercetării Raportul privind realizarea acțiunilor de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către populația adultă, reprezentanți ai minorităților naționale, clasate pe diverse categorii profesionale de adulți (cadre didactice și manageriale, medici, juriști etc.), nu mai târziu de la expirarea contractului, respectiv 31.12.2025.
Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 60 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 120 de ore academice), nivelul A2 pentru persoane adulte.
Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 70 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 140 de ore academice), nivelul B1 pentru persoane adulte.
Disponibilitatea organizării cursurilor:
Zona Nord:
- mun. Bălți
- or. Briceni
- or. Edineț
- or. Lipcani
- or. Ocnița
- or. Rîșcani
Zona Centru:
- mun. Chișinău
Zona Sud
- mun. Comrat
- or. Ceadîr-Lunga
- or. Vulcănești
- mun. Cahul
- or. Taraclia
- or. Tvardița
Zona Est:
- or. Tiraspol
- or. Rîbnița
- or. Bender
- or. Dubăsari
Cursurile de învățare a limbii române, nivel A2, B1 se vor desfășura:
atât cu prezența fizică, cât și online, în funcție de solicitările cursanților.
Asigurare cu suport didactic pentru fiecare cursant (fizic sau electronic).
- Agendă recomandată de organizare a cursului de învățare a Limbii Române;
- Chestionar pentru cursanți pentru a studia atitudinea și așteptările acestora față de cursul de studiere a limbii române și prezentarea concluziilor/ reflecțiilor în baza rezultatelor chestionarului;
- Resurse educaționale digitale (RED) cu acces deschis, utile pentru organizarea și predarea cursului; prezentări interactive; prezentări interactive și colaborative în timp real; resurse video pentru documentare, reflecție; chestionare, sondaje, teste; aviziere virtuale; produse pentru design; resurse pentru colectarea feedback-ului rapid: sondaje live, teste rapide, nori de cuvinte ; resurse externe (link-uri către resurse utile sau extinderi); produse pentru colaborare interactivă, etc.
- Sugestii privind organizarea și predarea cursului de învățare a Limbii Române (pe nivele, conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi);
- Lista bibliografică.
Număr de persoane în grupă: minim – 17 persoane.
Perioada estimată pentru desfășurarea formării: 6 luni.
Durata cursului în medie: 27 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel A2) și 31 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel B1).
Prestatorul va elabora Calendarul de desfășurare a instruirii cursanților privind învățarea limbii române
Notă: Orarul sesiunilor va fi stabilit în urma analizei cererilor depuse.
Prestatorul va înregistra participanții și va asigura un panou informativ (fizic și publicat online) pentru cursanți (lista cursanților pe grupe, numărul sălilor, orarul desfășurării activităților).
Prestatorul va institui un Call centre pentru a răspunde atât telefonic, cât și email la întrebările cursanților pe toată durata desfășurării cursurilor.
În procesul de învățare a limbii române vor fi utilizate echipamente electronice (laptop, videoproiector, ecran de proiecție) și asigurate suporturi (tablă, suport pentru hârtie flipchart, hârtie flipchart, set markere, etc.).
La finele cursului de învățare a limbii române, cursanții vor fi evaluați.
Eliberarea certificatului de participare fiecărei persoane instruite, în coordonare cu MEC, cu indicarea nivelului de competență lingvistică conform Cadrului European de Referință pentru Limbi.
Ofertantul, prin persoana desemnată, va asigura evidența frecvenței zilnice a participanților (cursanților și a formatorilor), cu totalizarea pentru fiecare sesiune a numărului de beneficiari (cadre didactice/ de conducere/ sau adulți pe raioane / municipii, etc.).
Prestatorul va prezenta Ministerului Educației și Cercetării Raportul privind realizarea acțiunilor de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către populația adultă, reprezentanți ai minorităților naționale, clasate pe diverse categorii profesionale de adulți (cadre didactice și manageriale, medici, juriști etc.), nu mai târziu de la expirarea contractului, respectiv 31.12.2025.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Jul 2025, 10:15
Date modified
29 Jul 2025, 10:22
Estimated value (without VAT)
3 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21460718
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Contract period
15 Sep 2025 10:21 - 31 Dec 2025 10:21
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către minoritățile naționale
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1700.0
Unit of measurement: Om
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.signed (11).pdf
caiet de sarcini.signed (11).pdf
Bidding Documents
-
29.07.25 10:22
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
U.P.S. ION CREANGĂ din mun. Chişinău
Normalized price:
2 999 990 MDL
Status:
Winner
Corespunde cerințelor solicitate în documentația de atribuire și cel mai mic preț ofertat.
18.11.25 10:43
Reason: Corespunde cerințelor solicitate în documentația de atribuire și cel mai mic preț ofertat.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
demonstrareexperiențăcontractupsc(lrom6,3mln)signedsignedsigned.pdf
ID: 0bfe0e95-10b1-442f-8ed7-ce4953a5b0de
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
demonstrareaexperiențeicontractupsc(lrom,9,4mln)signed.pdf
ID: 26cf5888-dba3-4eeb-94d5-ed0a3b3dfc1a
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
aanexa12signed.pdf
ID: 47746b81-86dc-4048-919b-07f63faccb3a
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
declaraŢiesigned.pdf
ID: 4da52311-6e5a-4218-b3cd-0c2a29b97672
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
anexa23signed.pdf
ID: 714c3dec-1343-44c2-a9a0-cdeb224ece52
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
confirmarecontsignedsigned.pdf
ID: 80a51aac-d26e-42d3-863f-ad686034e317
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
anexa22signed.pdf
ID: 88e2cedb-5a76-46e0-af5b-3958c464da5f
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
anexa8signed.pdf
ID: 92115b24-9207-4979-8b21-adb209f3ffb9
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
extrasdinregistruldestat(universitateacreanga)(4)signedsignedsigned.pdf
ID: 94e26d11-6096-439f-9ed9-9bed573adc56
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
anexanr14signed.pdf
ID: a30ea8fb-20be-4a7a-b410-47fa8b685cbf
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
demonstrareaexperiențeicontractupsc(lrom,8,5mln)signed.pdf
ID: a82b4cd6-cc42-4ef7-9af1-a38ca13defcb
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
anexa7signed.pdf
ID: adfa89aa-5f89-4585-81bd-6c635a57f373
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
certificatprivindlipsarestantelorupscsigned.pdf
ID: b54a4cae-44d8-4de3-8463-18c711aec77e
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
listaformatorilorsigned.pdf
ID: ba3e0e80-e929-403a-a0a5-669ae449a4ff
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
garanțiapentruofertă1%signed.pdf
ID: bfdba624-e400-49d1-bd0b-9a91a206a8e4
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
duaeuniversitateapedagogicăsigned.pdf
ID: f78e7004-2585-4908-bd80-056646c3ef02
Documents of submission
Date of download:
1.09.25 09:50
Opening date:
3.09.25 10:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK