Select the type of procedure
Commercial procurement
21459989
1
Enquiry period
with
25.07.2025 19:05
to 07.08.2025 10:00
to 07.08.2025 10:00
2 days left
2
Bidding period
with
07.08.2025 10:00
to 20.08.2025 10:00
to 20.08.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
6 357 744,44 MDL
Period of clarifications:
25 Jul 2025, 19:05 - 7 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
7 Aug 2025, 10:00 - 20 Aug 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
„Lucrări de modernizare, reparație capitală, reabilitarea drumurilor locale din s.Cotiujenii Mari, r-ul Soldănești”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
7216, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Cotiujenii Mari, primăria Cotiujenii Mari r-nul Șoldănești
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jul 2025, 19:05
Date modified
31 Jul 2025, 19:43
Achizitii.md ID
21459989
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare drum.signed.pdf
anunt de participare drum.signed.pdf
Bidding Documents
-
25.07.25 19:05
caiet de sarcini drum 2.signed.pdf
caiet de sarcini drum 2.signed.pdf
Bidding Documents
-
25.07.25 19:09
caiet de sarcini drum.signed.pdf
caiet de sarcini drum.signed.pdf
Bidding Documents
-
25.07.25 19:09
Date:
28 Jul 2025, 12:29
Question's name:
clarificari
Question:
exista proiect ?
Answer (29 Jul 2025, 12:31):
Buna ziua, exista proiect, va puteti apropia la sediul Primariei Cotiujenii Mari, pentru a lua cunostinta cu proiectul pe suport de hirtie.
Date:
28 Jul 2025, 12:29
Question's name:
buna ziua
Question:
spuneti va rog daca exista proiect si din ce sursa finantarea ? multumim
Answer (29 Jul 2025, 12:33):
Buna ziua, exista proiect, va puteti apropia la sediul Primariei Cotiujenii Mari, pentru a lua cunostinta cu proiectul pe suport de hirtie.
Sursa de finantare a proiectului constituie:
10%- sunt surse proprii;
90% - sunt surse primite din proiectul Europa este aproape ONDRL.
Date:
30 Jul 2025, 08:31
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Stimata AC, ați încărcat două caiete de sarcini. În acest context, vă rugăm să ne confirmați dacă este necesar să elaborăm două devize separate, corespunzător fiecărui caiet de sarcini, sau un singur deviz cumulat, având în vedere că este vorba despre un singur lot.
Totodată, vă rugăm respectuos să încărcați Formularul Nr. 1 desfășurat, cu indicarea normelor de timp și cantităților unitare pentru fiecare articol de lucrări, pentru a asigura o pregătire corectă și uniformă a ofertelor de către toți Operatorii Economici.
Answer (31 Jul 2025, 19:55):
Buna ziua, este acceptabil sa elaborati un singur deviz cumulat cu volumele de lucrari ce se contin in ambele caiete de sarcini. Ca remarca, s-au executat 2 devize separate din motiv ca in primul deviz s-au omis a fi incluse instalatiile de semnale rutiere.Ca consecinta, volumul de lucrari din caietul de sarcini nr.2 va fi achitat din sursele proprii a Primariei, cele din devizul nr.1 din sursele de finantare in cadrul Programului Guvernamental " Europa este aproape".
Referitor la documentele adaugatoare solicitate, sunt atasate in documente din lista lotului.( caiet de sarcini nr.1 si nr.2 adaugator).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK