Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.07.2025 15:14
to 28.07.2025 15:00
to 28.07.2025 15:00
1 day left
2
Bidding period
with
28.07.2025 15:00
to 31.07.2025 15:00
to 31.07.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
299 000 MDL
Period of clarifications:
25 Jul 2025, 15:14 - 28 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals:
28 Jul 2025, 15:00 - 31 Jul 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Rafturi din metal conform necesităților IMSP SCTO pentru anul 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jul 2025, 15:14
Date modified
25 Jul 2025, 19:51
Achizitii.md ID
21459889
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rafturi din metal conform necesităților IMSP SCTO pentru anul 2025
Budget: 299000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Jul 2025, 19:51
Question's name:
divizarea achiziției, cu scopul de a transfera procedura către o secțiune "cu mica valoare"
Question:
Luna aceasta ați organizat deja o licitație pentru posturi similare. Și la fel "cu mica valoare". Faceți acest lucru cu scopul de a transfera procedurile in "mica valoare", astfel încât să nu poată fi contestate?
Answer (25 Jul 2025, 20:18):
Dacă analizați Caietul de sarcini, sunt stipulate noi cerințe. Opt pentu calitate și nu pentru oferte alternative.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK