Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.07.2025 16:04
to 05.08.2025 15:59
to 05.08.2025 15:59
2
Bidding period
with
05.08.2025 15:59
to 15.08.2025 15:59
to 15.08.2025 15:59
3
Auction
18.08.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 023 115 MDL
Period of clarifications:
25 Jul 2025, 16:04 - 5 Aug 2025, 15:59
Submission of proposals:
5 Aug 2025, 15:59 - 15 Aug 2025, 15:59
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de întreținere a străzilor dins.Negureni r.Telenești,reparație capitală
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5826, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, 0
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jul 2025, 14:33
Date modified
28 Jul 2025, 13:01
Achizitii.md ID
21459865
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de intretinere a strazilor din s.Negureni
Budget: 6023115.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
28 Jul 2025, 13:01
Question's name:
pct.13
Question:
buna ziua, punctul 13 din anuntul de participare, ce articol a stat la baza , dupa ce va-ti condus sau de unde a reiesit faptul ca trebuie 40 angajati ? nu 89 sau 17 ? explicati va rog frumos cu dovezi clare, multumesc
Answer (28 Jul 2025, 13:08):
Bună ziua.Vă explic de 40 de angajați este nevoie pentru a efectua lucrările de reparașie.Sunt agenți economici care nu au suficient angajațti și tărăgănează executarea lucrărilor.Nu avem timp de tăragănat de oarece se apropie toamna și nu stim condițiile climaterice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK