Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.07.2025 14:14
to 06.08.2025 13:04
to 06.08.2025 13:04
2
Bidding period
with
06.08.2025 13:04
to 10.08.2025 13:04
to 10.08.2025 13:04
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 378 800 MDL
Period of clarifications:
25 Jul 2025, 14:14 - 6 Aug 2025, 13:04
Submission of proposals:
6 Aug 2025, 13:04 - 10 Aug 2025, 13:04
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de instalare a centralei fotovoltaice pentru blocurile de studii ale ASEM
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jul 2025, 14:03
Date modified
4 Aug 2025, 13:04
Achizitii.md ID
21459852
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de instalare a centralei fotovoltaice pentru blocurile de studii ale ASEM
Budget: 2378800.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Declaratie privind confirmarea identitatii beneficiarilor
Technical Specifications
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor
25.07.25 14:14
CAIET DE SARCINI MODIFICAT
Technical Specifications
MODIFICAT din data 28.07.25 Caiet de Sarcini PDF
28.07.25 14:29
CAIET DE SARCINI
Technical Specifications
MODIFICAT la data 28.07.25 Caiet de Sarcini
28.07.25 14:29
PROIECT de EXECUTIE album 2
Technical Specifications
Proiect de executie N2 SUPLIMENTAR
4.08.25 13:04
Date:
26 Jul 2025, 12:42
Question's name:
CAIET DE SARCINI .... Capitol Utilaj???
Question:
Achiziția dvs. include doar lucrări de instalare? Aveți propriul utilaj (panouri, invertoare)? În CAIET DE SARCINI (Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantitățile de lucrări) nu este indicat Capitol UTILAJ, în același timp, la p.7 criteriilor privind eligibilitatea din ANUȚ DE PARTICIPARE solicită garanția pentru panourile solare, garanția liniară de producție și garanția invertorului. Vă rog să oferiți clarificări.
Answer (28 Jul 2025, 11:15):
Bună ziua!
În curînd va fi plasat Caietul de sarcini modificat inclusiv cu utilaje.
Referitor la pct.7 se solicită garanțiile minime pentru lucrările executate, panourile fotovoltaice și ivertoare.
Date:
28 Jul 2025, 15:41
Question's name:
Panouri solare
Question:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 590W
Answer (29 Jul 2025, 10:07):
Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate.
Date:
4 Aug 2025, 08:48
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Publicati compartiment CM
Answer (4 Aug 2025, 12:04):
Bună ziua! Ce compartiment aveți în vedere - CM?
Date:
4 Aug 2025, 12:16
Question's name:
Răspuns (4 aug 2025, 12:04):
Question:
Proiect pe partea constructiva
Answer (4 Aug 2025, 13:07):
Bună ziua! Proiectul de executie N2 recent a fost atașat.
Date:
4 Aug 2025, 12:18
Question's name:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 510-550W
Question:
Vor fi acceptate panouri de o capacitate mai mare? ca de exemplu 510-550W +- 10%
Answer (4 Aug 2025, 13:08):
Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate
Date:
4 Aug 2025, 17:11
Question's name:
Răspuns (4 aug 2025, 13:08): Bună ziua. Vor fi acceptate conform proiectului și cerințelor de calificare solicitate
Question:
De ce nu acceptati panouri cu o capacitate mai mare ca de exemplu 570W sau 590W ?
Answer (6 Aug 2025, 11:24):
Stimate operator,
Proiectul este avizat și coordonat cu organele competente, iar în cadrul procesului de elaborare au fost efectuate toate calculele necesare, inclusiv dimensionările tehnice corespunzătoare pentru panourile specificate în documentația de atribuire.
Respectiv, vă rugăm să respectați cerințele stabilite, care sunt comune pentru toți ofertanții.
În conformitate cu prevederile art. 44 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, ofertantul are obligația de a elabora oferta în strictă conformitate cu documentația de atribuire.
Totodată, potrivit pct. 30 subpct. 9) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, grupul de lucru este obligat să examineze, să evalueze și să compare ofertele în termenele și condițiile stabilite în documentația de atribuire.
De asemenea, conform art. 69 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK