Select the type of procedure
Commercial procurement
21459539
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
806 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jul 2025, 20:35 - 4 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals:
4 Aug 2025, 10:00 - 14 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea Fotoliilor pentru dotarea sălii de spectacole a Casei de Cultură din satul Țînțăreni, r-nul Anenii Noi
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Luând în considerație că toate ofertele sunt expirate se anulează procedura de achiziție; -
În temeiul art. 71 alin. 1 lit c).
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
În temeiul art. 71 alin. 1 lit c).
Argumentare: Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
c) niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
14 Nov 2025, 18:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6538, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Ţînţăreni (r-l Anenii Noi), Stefan cel Mare 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jul 2025, 20:35
Date modified
14 Nov 2025, 18:53
Achizitii.md ID
21459539
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
31 Jul 2025, 09:43
Question's name:
Specificatia tehnica la fotolii
Question:
Pentru a oferi posibilitatea de participarela aceasta licitatie mai multor agenti econimici, si pentru a nu respinge concurenta, Va rugam sa indicati o marja la dimensiunile scaunului, (deoarece multe fabrici au standardele lor), ca exemplu: se accepta abateri la parametri tehnici de +/-2-3% (sau +/-10-20 mm)
Answer (1 Aug 2025, 21:17):
În urma solicitării Dvs., vă informăm că au fost operate modificări în Anunțul de participare.
Au fost introduse marje de toleranță la dimensiunile fotoliilor, pentru a asigura participarea unui număr cât mai mare de operatori economici.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă încurajăm să participați la procedura de achiziție.
Date:
31 Jul 2025, 09:47
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Va rugam sa prelungiti termenul de livrare, indicat in p.12 in Anuntul de participare, deoarece doar pentru producerea a 260 de scaune dupa proiect individual, este necesar in jur de 30-45 zile. Pentru a da posibilitatea de a participa la licitatie producatorilor din Europa si Asia, rugam sa precautati prelungirea termenului de livrare (inclusiv producerea, transportarea, asamblarea) pina la 100-120 zile
Answer (1 Aug 2025, 21:17):
În urma solicitării Dvs., vă informăm că termenul de livrare indicat la punctul 12 din Anunțul de participare rămâne nemodificat – 90 zile calendaristice de la semnarea contractului.
Justificarea acestui termen are la bază faptul că achiziția nu prevede achiziționarea de fotolii personalizate, iar perioada oferită este considerată rezonabilă pentru producerea, livrarea și instalarea produselor în condiții normale.
Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă încurajăm să participați la procedura de achiziție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK