Select the type of procedure
Commercial procurement
21457772
1
Enquiry period
with
21.07.2025 14:36
to 31.07.2025 10:00
to 31.07.2025 10:00
2
Bidding period
with
31.07.2025 10:00
to 04.08.2025 10:00
to 04.08.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
8 163 705 MDL
Period of clarifications:
21 Jul 2025, 14:36 - 31 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals:
31 Jul 2025, 10:00 - 4 Aug 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Asigurarea accesului la infrastructură rutieră și pietonală de calitate în satul Mîndrești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5825, MOLDOVA, Teleneşti, s.Mîndreşti, s Mindresti r Telenesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jul 2025, 14:36
Date modified
28 Jul 2025, 15:11
Achizitii.md ID
21457772
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reabilitarea sectorului de drum din strada Ștefan cel Mare din comuna Mîndrești raionul Telenești
Budget: 4842190.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
lucrări de întreținere periodica.pdf
lucrări de întreținere periodica.pdf
Bidding Documents
-
21.07.25 14:36
anunt de participare.docx
Documents history
-
anunt de participare.docx
ID: d10a98e4-c8a5-4d40-8f86-838114255347
Bidding Documents
-
anunt de participare.docx
ID: d10a98e4-c8a5-4d40-8f86-838114255347
Bidding Documents
Bidding Documents
-
26.07.25 09:56
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
Documents history
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Bidding Documents
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Bidding Documents
-
mindresti sector 1a.3 f3.5.7.doc
ID: 78e802d0-4103-4036-8426-4739395834eb
Bidding Documents
Bidding Documents
-
28.07.25 15:11
Date:
28 Jul 2025, 09:09
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
În caietul de sarcini pagina 10, are o altă numerotare a pozițiilor, vă rugăm să veniți cu clarificări.
Answer (28 Jul 2025, 09:50):
Ne cerem scuze, am corectat
Date:
28 Jul 2025, 10:53
Question's name:
Termenul garanției lucrărilor - 5 ani
Question:
Conform legii CUC Articolul 225, termenul de garanție la lotul 2, nu poate fi solicitat 5 ani, deoarece sunt lucrări de întreținere și totodată conform art.194 aceste lucrări nici nu se supun recepției. Garanția acestor lucrări poate fi maxim 1 an de zile.
Answer (28 Jul 2025, 11:11):
Este o investiție de milioane de lei,bani publici, respectiv și lucrările trebuie să fie executate calitativ, iar calitatea reiese din stabilirea acestui termen
Date:
28 Jul 2025, 14:41
Question's name:
Răspuns (28 iul 2025, 11:11):
Question:
Vă rugăm să vă bazați pe lege și pe normele în vigoare, nu pe considerente emoționale. Răspunsul oferit anterior nu are o fundamentare legală. Lucrările de întreținere nu pot fi justifcate ca lucrări de reparație capitala sau construcție nouă ca să solicitați 5 ani.
Answer (28 Jul 2025, 15:18):
Lucrarile care sunt incluse in lotul 2 sunt de aceeasi categorie ca si in lotul nr. 1, respectiv, termenul de garantie este de 5 ani
Date:
28 Jul 2025, 14:46
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Iarăși aveți greșeli în caietul de sarcini după corectare atrageți atenția pag.8-pag. 9 la nomerotarea pozițiilor se repetă și nu este clar dacă corect este mersul lucrărilor.
Answer (28 Jul 2025, 15:17):
redactat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK