Select the type of procedure
Commercial procurement
21457671
1
Enquiry period
with
21.07.2025 11:44
to 26.07.2025 09:00
to 26.07.2025 09:00
3 days left
2
Bidding period
with
26.07.2025 09:00
to 29.07.2025 09:00
to 29.07.2025 09:00
3
Auction
30.07.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
550 200 MDL
Period of clarifications:
21 Jul 2025, 11:44 - 26 Jul 2025, 9:00
Submission of proposals:
26 Jul 2025, 9:00 - 29 Jul 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea echipamentelor TIC pentru Centru Național de Epileptologie
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
21 Jul 2025, 11:44
Date modified
21 Jul 2025, 14:09
Achizitii.md ID
21457671
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
Documents history
-
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
ID: 99b9a6c0-e844-45af-8797-dc3124e42882
Bidding Documents
-
1.anunt participare echipament tic.pdf
1.anunt participare echipament tic.pdf
ID: 99b9a6c0-e844-45af-8797-dc3124e42882
Bidding Documents
Bidding Documents
-
21.07.25 14:09
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documents history
-
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
ID: d3aff2ca-e857-43cc-9dbd-dcf6f7eeaabc
Bidding Documents
-
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
ID: d3aff2ca-e857-43cc-9dbd-dcf6f7eeaabc
Bidding Documents
Bidding Documents
-
21.07.25 14:09
Date:
21 Jul 2025, 12:08
Question's name:
Lot 6 panou interactiv
Question:
Buna ziua. S-a solicitat de 2 ori aceiasi parametri, doar ca diferiti, puteti sa mentionati care sunt corecti - 8 GB
mеmоriе, min. 128 GB stocare, sau RAM min 16 Gb DDR4, 256 Gb ROM?
Answer (21 Jul 2025, 13:51):
Buna ziua, se solicită min 16 Gb DDR4 memorie (RAM) operative si min 256 Gb spatiu de stocare (ROM).
Date:
21 Jul 2025, 12:42
Question's name:
LOT 3.1/3.2
Question:
Buna ziua
Developer/Drum unit este specificat min. 95mii, astfel fiind regasit doar la un Vendor si anume Kyocera.
Rugam de rectifica caietul de sarcini si a exclude Developor Unit ce nu are relevanta si rectificarea Drum Unit cu sintagma minim 40 mii. Aceasta ar permite tuturor operatorilor economici de participa, si nu faciiliteaza nici un Vendor.
Answer (21 Jul 2025, 13:57):
Buna ziua, marea majoritate a echipamentelor moderne prevăd developer unit şi drum unit. Instituția intentionează să procure echipament profesional, care va activa in regim NON STOP cu sarcini majore ceia ce impune specificaţia de developer şi drum unit pentru minim 95 000 pagini.
Imprimante cu resurse de 40 000 pagini nu pot face fata la sarcinile noastre fiind aparataj de birou.
Cerinta data nu vizează un anumit brand anume, ci reflectă necesitățile clinicii si specificul activității ei. Avem nevoie de echipamente de utilizare profesională, cu volum mare de lucru, iar cerința de 95 000 pagini pentru Developer și Drum Unit corespunde unei categorii superioare din punct de vedere tehnic, adoptate de mulți producători internaționali.
Date:
21 Jul 2025, 14:56
Question's name:
Lotul nr. 3
Question:
Bună ziua, scuzați-ne că intervenim în discuția despre cerințele scris pentru un singur furnizor. Dorim să vă atragem atenția asupra faptului că, din punctul de vedere al costului total de proprietate, opțiunea Kyocera nu este, să spunem așa, cea mai optimă. Având în vedere garanția de 5 ani solicitată, volumul de imprimare anunțat și costul consumabilelor de la Kyocera, orice multifuncțional disponibil pe piață va fi cu mult mai bun. Dar cel mai important lucru în această situație este încălcarea de către organizația dumneavoastră a prevederilor Legii 131/2015, deoarece promovați în mod clar echipamentele unui singur producător. Prin urmare, vă rugăm să specificați volumele de imprimare care vă interesează (acestea nu sunt menționate în cerințe) și să eliminați cerința privind componentele separate ale consumabilelor.
Answer (22 Jul 2025, 10:45):
Buna ziua, resursele consumabilelor, componentele separate ale acestora, garanția de 5 ani, are la baza eficiență economică și optimizarea costului total pe durata exploatării. În mod special, echipamentele care permit înlocuirea separată a componentelor consumabile contribuie semnificativ la reducerea costurilor de întreținere, evitând înlocuirea completă a unor unități care, în mod normal, pot fi utilizate pe termen mai lung. Menționăm că aceste caracteristici nu limitează participarea la procedura de achiziție a operatorilor economici. Asteptam oferte din partea oricărui operator care poate prezenta soluții echivalente sau superioare din punct de vedere tehnic, economic și funcțional.
Ofertantul poate să asigure developer unit şi drum unit pentru minim 95 000 pagini prin orice metoda chiar daca producatirul nu asigura acasta carecteristica prin complecte adiţionale pentru a ajunge la acest resurs, dar costul acestora trebuie să fie inclus în preţ. Majoritatea producătorilor de echipamente de imprimare prevăd developer unit și drum unit. Exista producători cu caracteristici mult mai sofisticate decat minim 95 000 pagini pentru imprimante de format A4. Toate soluțiile propuse, echivalente sau superioare din punct de vedere tehnic, vor fi bine venite si analizate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK