1
Enquiry period
with 18.07.2025 15:52
to 19.07.2025 16:00
4 hours left
2
Bidding period
with 19.07.2025 16:00
to 23.07.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 165 000 MDL
Period of clarifications: 18 Jul 2025, 15:52 - 19 Jul 2025, 16:00
Submission of proposals: 19 Jul 2025, 16:00 - 23 Jul 2025, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Achiziționarea serviciilor de procurare, instalare și punere în funcțiune
a pompelor antiincendiare pentru clădirile administrative aflate în administrarea I.P. Direcția Generală pentru administrarea clădirilor Guvernului RM, municipiul Chișinău - in conformitate cu cerintele stipulate in anuntul de participare și caietul de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Muschei
Contact phone
+37322250449 +37368722277
Purchase data
Date created
18 Jul 2025, 15:52
Date modified
18 Jul 2025, 15:52
Achizitii.md ID
21457263
CPV
50500000-0 - Servicii de reparare şi de întreţinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal şi a maşinilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare
18.07.25 15:52
declaratie eligibilitate.docx
Bidding Documents
-declaratie
18.07.25 15:52
caiet de sarcini pe pompe antiincindiare 17.07.2025.docx
Bidding Documents
-caiet de sarcini
18.07.25 15:52
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.