Status Cancelled
Estimated value without VAT 392 013,16 MDL
Period of clarifications: 16 Jul 2025, 13:37 - 28 Jul 2025, 13:00
Submission of proposals: 28 Jul 2025, 13:00 - 11 Aug 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament (Inventar sportiv) pentru realizarea proiectului de amenajare a complexului sportiv si de imbunatatire a sanatatii cu montarea acestuia,
realizat in cadrul Programului Național „Satul European” /ediția II, 2024/

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Editare loturi
Date of cancellation
25 Jul 2025, 16:27
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3821, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Ферапонтьевка, s. Ferapontievca str. Gagarina 69
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Odnostalco
Contact phone
079139914
Purchase data
Date created
16 Jul 2025, 13:37
Date modified
25 Jul 2025, 16:27
Achizitii.md ID
21455673
CPV
37400000-2 - Спортивные товары и оборудование
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
16 Jul 2025, 17:07
Question's name:
Solicităm separarea pe mai multe Loturi.
Question:
Stimată autoritate contractantă, În urma analizări documentului ,,caiet de sarcini'' - am identificat bunuri care fac parte din alte categori. Solicităm respectuos divizarea în achiziției în mai multe loturi - pentru a oferi posibilitatea a mai multor operatori economici de a participa și nu a încălca Art. 7 lit.b - lit. c din LP 131/2015 - și a trata operatori economici conform Art. 7 lit. h din LP 131/2015. Deasemenea - în părerea noastă considerăm divizarea pe loturi după criteri de activitate, și anume Lot 1 - poziția 1, 2, 3, 4, 5, 8 din caiet de sarcini. Lot 2 - 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 din caiet de sarcini. Lot 3 - 7, 17 din caiet de sarcini. Lot 4 - 25 din caiet de sarcini. Vă mulțumim anticipat pentru răspunsul dumneavoastră.
Answer (17 Jul 2025, 11:27):
Stimate operator economic, va multumim pentru implicare si propuneri constructive. Reiesind din acest fapt grupul de lucru va anula procedura in cauza si va anunta alta proceduca, operand modificarile respective.
Date:
22 Jul 2025, 13:02
Question's name:
Clarificare
Question:
Bună ziua, stimată autoritate contractantă reeșind din răspunsul la clarificarea anterioară, dorim să atagem atenția la un moment importat - în fișierul Caietul de sarcini - Nu toate Bunurile au cantitatea indicată, astfel rog să ne comunicați - dacă va fi anulat achiziția și publicată sau vor fi modificări în caietul de sarcini. Cu respect!
Date:
25 Jul 2025, 13:11
Question's name:
Clarificare
Question:
Stimată autoritate contractantă - în urma ultimei clarificări adresate la adresa dvs. - simțim necesitatea de a primi un răspuns în pofida faptului constatări tragiversări respectări Art.35 alin.2 din LP.131. Noi ca operator economic profitând de prevederile din Art.55 alin.27 LP.131 - am dori să respectăm prevederile de la Art.55 alin.28 LP.131 - ,,Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, conform prevederilor art. 35.'' Am dori să primim răspuns pentru clarificările adresate anterior de operatori economici - privind anularea proceduri curente și anunțarea unei alte proceduri separate pe loturi conform Art.39 alin.1 și/sau Art.39 alin.3 - cu specificația tehnică detailată și cantitățile indicate pentru toate bunurile solicitate - cu prețurile estivative indicate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.