1
Enquiry period
with 15.07.2025 12:13
to 25.07.2025 16:00
2
Bidding period
with 25.07.2025 16:00
to 28.07.2025 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 152 691 MDL
Period of clarifications: 15 Jul 2025, 12:13 - 25 Jul 2025, 16:00
Submission of proposals: 25 Jul 2025, 16:00 - 28 Jul 2025, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Instalarea centralei fotovoltaice pe acoperișul blocului grădiniței de copii "Licurici" din s. Bardar, pentru reducerea costurilor la energia electrică

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6811, MOLDOVA, Ialoveni, s.Bardar, str. A. David 68
Web site
---
The contact person
Full name
Valeriu Rata
Contact phone
60480003
Purchase data
Date created
15 Jul 2025, 12:13
Date modified
17 Jul 2025, 9:28
Achizitii.md ID
21454244
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
16 Jul 2025, 10:34
Question's name:
Documente principale
Question:
Vă rugăm să încărcați pe platformă următoarele documente: avizul de racordare, proiectul electric, proiectul de rezistență mecanică, certificatul de urbanism.
Answer (17 Jul 2025, 09:25):
Documentele au fost incarcate.
Date:
16 Jul 2025, 12:10
Question's name:
Lista cu cantitaţile de lucrări
Question:
Vă rog să-mi indicați în care parte a documentației tehnice sunt prezentate soluțiile de protecție a instalației electrice în conformitate cu normativele aplicabile pentru unități preșcolare (grădinițe). În lista cu cantități de lucrări nu sunt evidențiate explicit măsuri precum protecții diferențiale, carcase antivandalism, separare de circuite, protecție IP crescută, etc.
Answer (17 Jul 2025, 09:29):
Conform proiectului coordonat si verificat de specialisti in domeniu
Date:
17 Jul 2025, 10:56
Question's name:
GB
Question:
Buna ziua.Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (21 Jul 2025, 10:12):
Primăria s. Bardar INDO - 1007601007181 IBAN - MD16TRPDAT319230A05101AF
Date:
18 Jul 2025, 10:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua, punctul 16 subpunctul 21 Garanție pentru modernizarea a doua turnuri de apa ,invertor si celelalte echipamente, materiale si instalatii folosite in cadrul proiectului De ce este nevoie garantie pentru modernizare a doua turnuri de apa ?
Answer (18 Jul 2025, 16:44):
Eroare tehnica, nu luati in calcul pucntul 16, subpunctul 21.
Date:
18 Jul 2025, 10:35
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
pozitia 8 446-2433 Стойка вибрированная под оборудование УСО-4А, dim. 3000х250х250 mm, greutatea 0,475t, volum 0,19м3 buc 4 Explicati va rog detaliat aceasta pozitie ce resurse au fost adaugate si ce norme sau publicati formular desfasurat, multumim anticipat!
Answer (18 Jul 2025, 16:44):
Conform proiectului sunt blocuri din beton, pentru a exclude temelia din beton sub transformator
Date:
23 Jul 2025, 10:56
Question's name:
Perioada de depunere a ofertelor
Question:
Bună ziua, vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea prelungirii perioadei de depunere a ofertelor, măcar cu o zi. Observăm că perioada actuală de depunere începe vineri, după ora 16:00, și se încheie luni, la ora 17:00, ceea ce oferă efectiv aproximativ 24 de ore lucrătoare pentru pregătirea și transmiterea ofertei. Această perioadă este una destul de restrictivă, având în vedere că include două zile de weekend, când majoritatea instituțiilor și companiilor nu lucrează, iar accesul la anumite documente sau semnături necesare poate fi limitat. Pentru a asigura o participare echitabilă și o pregătire riguroasă a ofertelor, considerăm oportună extinderea termenului de depunere cel puţin cu o zi. Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere.
Answer (25 Jul 2025, 11:32):
Nu este posibil!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.