Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
11.07.2025 15:54
to 21.07.2025 15:41
to 21.07.2025 15:41
2
Bidding period
with
21.07.2025 15:41
to 01.08.2025 09:00
to 01.08.2025 09:00
3
Auction
04.08.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Auction
Estimated value without VAT
1 360 054,72 MDL
Period of clarifications:
11 Jul 2025, 15:54 - 21 Jul 2025, 15:41
Submission of proposals:
21 Jul 2025, 15:41 - 1 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Auction
Produse alimentare pentru Sem. II, 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Alexandru cel bun, 55
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jul 2025, 15:39
Date modified
11 Jul 2025, 16:45
Achizitii.md ID
21451346
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
11 Jul 2025, 16:45
Question's name:
Lot 4
Question:
Buna ziua
Precizati Va rog:
carne proaspat congelata sau proaspat refrigerata
Answer (14 Jul 2025, 08:58):
Bună ziua. Carnea trebuie să fie refrigerată!
Date:
17 Jul 2025, 16:05
Question's name:
clarificare
Question:
Solicitam respectuos sa separati din componenta lotului 1 conservatia (mazare verde, pasta de rosii, magiun din fructe, gem din fructe, tomate in suc propriu, porumb conservat).Aceasta lotizare ar permite participarea producatorilor si obtinerea de oferte economic avantajoase.
Answer (18 Jul 2025, 09:56):
Autoritatea contractantă a analizat oportunitatea divizării achiziției în loturi, și a decis că nu se impune separarea pe loturi a contractului de achiziție publică de produse alimentare, din următoarele considerente: Gestionarea unui contract unic asigură o eficiență administrativă și logistică sporită, evitând fragmentarea livrărilor și a responsabilităților între mai mulți operatori economici; Produsele alimentare solicitate sunt necesare în regim unificat și continuu, iar coordonarea livrărilor din mai multe surse ar putea genera riscuri privind întârzierea sau neconformitatea livrărilor; Pe piața relevantă, există un număr suficient de operatori economici capabili să ofere gama completă de produse solicitate, fără a fi afectată concurența; Divizarea pe loturi ar presupune o creștere a efortului de monitorizare, evaluare și gestionare a contractelor, ceea ce ar putea duce la ineficiență și creșteri de costuri indirecte. Prin urmare, autoritatea contractantă a decis atribuirea contractului ca un singur lot.
Date:
17 Jul 2025, 16:06
Question's name:
clarificare
Question:
Specificati din ce fructe sa fie constituite magiunul si gemul.
Answer (18 Jul 2025, 09:39):
Bună ziua. Fructele utilizate nu are relevanță majoră pentru scopul achiziției, important fiind ca produsul să fie conform cerințelor calitativi solicitați.
Date:
17 Jul 2025, 16:07
Question's name:
clarificare
Question:
Specificati ambalajul solicitat pentru zahar, ceai di ierburi/sau fructe si branza cu cheag tare?
Answer (18 Jul 2025, 09:40):
Pentru AC ambalajul nu constituie un criteriu esențial atât timp cît produsul corespunde parametrilor calitativi solicitați.
Date:
17 Jul 2025, 16:08
Question's name:
clarificare
Question:
Solicitam respectuos sa separati din componenta lotului 4 carnea de pasare, porc, vita si curcan in loturi distincte.Aceasta ar permite participarea producatorilor si obtinerea de oferte economic avantajoase.
Answer (18 Jul 2025, 09:43):
Bună ziua. Având în vedere faptul că alimentele sunt destinate copiilor poreșcolari, este esențială asigurarea unui produs proaspăt, cu termen minim de valabilitate, transportat în condiții optime și livrat rapid, pentru prevenirea riscurilor alimentare.Va fi admisă carnea de producție străină în cazul în care aceasta va putea fi livrată în maximum 24 de ore de la sacrificare, cu prezentarea actelor ce ar dovedi acest fapt.
Date:
17 Jul 2025, 16:10
Question's name:
clarificare
Question:
Excludeti din caracteristica lotului 4 notiunea de produs autohton, prevedere reglementata de art.37/Legea 131.
Answer (18 Jul 2025, 09:49):
Bună ziua. Din greșeală am răspuns la întrebarea Dvs în clarificarea de mai sus. Din acest motiv voi răspunde în mod invers pentru întrebarea anterioară.. „Autoritatea contractantă a analizat oportunitatea divizării achiziției în loturi, conform art. 41 alin. (6) din Legea nr. 131/2015, și a decis că nu se impune separarea pe loturi a contractului de achiziție publică de produse alimentare, din următoarele considerente: Gestionarea unui contract unic asigură o eficiență administrativă și logistică sporită, evitând fragmentarea livrărilor și a responsabilităților între mai mulți operatori economici; Produsele alimentare solicitate sunt necesare în regim unificat și continuu, iar coordonarea livrărilor din mai multe surse ar putea genera riscuri privind întârzierea sau neconformitatea livrărilor; Pe piața relevantă, există un număr suficient de operatori economici capabili să ofere gama completă de produse solicitate, fără a fi afectată concurența; Divizarea pe loturi ar presupune o creștere a efortului de monitorizare, evaluare și gestionare a contractelor, ceea ce ar putea duce la ineficiență și creșteri de costuri indirecte. Prin urmare, autoritatea contractantă a decis atribuirea contractului ca un singur lot.
Date:
17 Jul 2025, 16:28
Question's name:
clarificari
Question:
Concretizati nr.de puncte de livrare si graficul livrarii.
Answer (18 Jul 2025, 09:52):
Livrarea se efectuează de 2 ori pe săptămână conform comenzilor
Date:
17 Jul 2025, 16:29
Question's name:
clarifcare
Question:
Care este perioada de livrare?
Answer (18 Jul 2025, 09:51):
31 decembrie 2025
Date:
17 Jul 2025, 16:36
Question's name:
clarificare
Question:
Cererea de participare si Declaratia privind valabilitatea ofertelor e necesar a fi depuse sau nu?
Answer (18 Jul 2025, 09:55):
Cererea de participare nu este obligatorie. Declarația de valabilitate a ofertelor obligatoriu 90 de zile
Date:
17 Jul 2025, 16:48
Question's name:
clarificare
Question:
Solicitand formularul INFORMATII GENERALE DESPRE OFERTANT dstra dublati informatia din DUAE. Va solicitam sa omiteti formularul prenotat.
Answer (18 Jul 2025, 10:06):
Bună ziua. DUAE nu înlocuiește formularul privind informațiile generale despre ofertant. Acesta fiind necesar la etapa de evaluare a ofertantului câștigător.
Date:
17 Jul 2025, 16:53
Question's name:
clarificare
Question:
Dstra solicitati Certificat privind lipsa sau existența datoriilor față de Bugetul Public Național, eliberat de Serviciul Fiscal de Stat al Republicii Moldova. Tinem sa va comunicam ca incepand cu 01.01.2024 la dispozitia AC a fost pus la dispozitie un instrument electronic de verificare in regim real, ceea ce inseamna anularea soolicitarii certificatului in format de hartie. www.date.gov.md
Answer (18 Jul 2025, 10:07):
Bună ziua. Certificatul privind lipsa datoriilor la bugetul de stat este obligatoriu pentru participanți, vă rog să vă confomați!
Date:
17 Jul 2025, 16:55
Question's name:
clarificare
Question:
Autorizația sanitar-veterinară de funcționare a fost substituita cu certificatul de origine. Solicitam sa operati modificarile de rigoare.
Answer (18 Jul 2025, 10:00):
Bună ziua. Se acceptă certificatul care substituie autorizația sanitar veterinară de funcționare.
Date:
18 Jul 2025, 10:14
Question's name:
clarificare
Question:
Onorata autoritate contractanta, in conformitate cu prevederile de la
Articolul 35/Legea 131. Clarificări
(2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguități, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată.
Intru evitarea escaladarii solicitam respectuos sa va conformati si sa raspundeti transat :
1.cate institutii vor fi deservite:
2.cand va incepe periada de livare?;
3. marul, la fel este fruct, dar atunci va va fi livrat doar magiun de mere, pentru ca este cel mai ieftin;
4.ambalajul pentru zahar si ceai, daca pentru dstra nu este important, atunci pentru operatorul economic este foarte important in scopul perfectarii ofertei.
Answer (18 Jul 2025, 11:53):
Stimate operator economic, Vă rugăm și noi, la rândul nostru să formulați întrebările clar, succint și la subiect. Vă reamintim că etapa clarificărilor are drept scop eliminarea neclarităților concrete, nu exprimarea unor opinii generale sau formularea de întrebări redundante ori speculative. Vor fi deservite 3 Grădinițe și un Centru de bătrâni, perioada de livrare va începe din data semnării contractului,, aici nu putem oferi o dată concretă, deoarece nu putem anticipa acest fapt (în funcție de evaluarea ofertelor, contestații, e.t.c). Ambalajul nu reprezintă un criteriu important, important e conținutul. AC nu vrea să achite în plus pentru o ambalare "mai deosebită", acordăm o atenție specială doar calității. In ce privește magiunul, administrația grădiniței preferă să fie diferite fructe, pentru a putea oferi copiilor o diversificare. Diferența de preț e la câțiva lei sau chiar bănuți, astfel încercați să atribuiți un preț făcând o medie totală.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK