Public procurement
21450526
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
1
Enquiry period
with 11.07.2025 10:25
to 15.07.2025 15:00
to 15.07.2025 15:00
3 days left
2
Bidding period
with 15.07.2025 15:00
to 18.07.2025 17:00
to 18.07.2025 17:00
3
Auction
21.07.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
15 000 MDL
Period of clarifications:
11 Jul 2025, 10:25 - 15 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals:
15 Jul 2025, 15:00 - 18 Jul 2025, 17:00
Auction start date:
21 Jul 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jul 2025, 9:40
Date modified
11 Jul 2025, 10:25
Estimated value (without VAT)
15 000 MDL
The minimum downward of the price
150 MDL
Achizitii.md ID
21450526
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Contract period
1 Aug 2025 10:21 - 30 Jul 2026 10:24
List of positions
1)
Title
Lot 1: Servicii de mentenanță imprimante
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 35.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
declaratia operatorului economic.docx
Bidding Documents
Declarația ofertantului privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017
11.07.25 10:25
contract de prestări servicii. ajustat.docx
Draft contract - special conditions
Model de contract
11.07.25 10:25
formularul ofertei.docx
Bidding Documents
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
caiet de sarcini cartuse. servicii de reparație și întreținere a echipamentului informatic.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
11.07.25 10:25
experienta similara.docx
Bidding Documents
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
anunt de participare. servicii de reparatie si întretinere a echipamentului informatic 1.semnat.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achizție
11.07.25 10:25
informatie generala.docx
Bidding Documents
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
11.07.25 10:25
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
specificatii tehnice. servicii de reparatie si intretinere a echipamentului informatic.pdf
Technical Specifications
Specificatii tehnice
11.07.25 10:25
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK