Select the type of procedure
Commercial procurement
21450375
1
Enquiry period
with
11.07.2025 08:03
to 21.07.2025 10:30
to 21.07.2025 10:30
2
Bidding period
with
21.07.2025 10:30
to 31.07.2025 08:30
to 31.07.2025 08:30
3
Auction
01.08.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 114 393,05 MDL
Period of clarifications:
11 Jul 2025, 8:03 - 21 Jul 2025, 10:30
Submission of proposals:
21 Jul 2025, 10:30 - 31 Jul 2025, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a drumurilor și curților blocurilor în cadrul programului Bugetul Inițiativelor Civice 2025 din or. Cimișlia
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Jul 2025, 8:03
Date modified
15 Jul 2025, 8:32
Achizitii.md ID
21450375
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Lucrări de pavare a drumului de acces pe str-la Mihai Eminescu
Budget: 599215.44 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrari de pavare a curtii blocului pe str. Mihai Eminescu №31
Budget: 191501.98 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
11.07.25 08:03
anunț de participare bic 2025.pdf
anunț de participare bic 2025.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare
11.07.25 08:03
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
-declaratie_beneficiari efectivi
11.07.25 08:03
Date:
11 Jul 2025, 12:55
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Buna ziua,
Atasati caietele de sarcini desfasurate cu norme si resurse F5.
Multumesc anticipat!
Answer (14 Jul 2025, 08:10):
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ANEXA 23 Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare)
Date:
14 Jul 2025, 13:18
Question's name:
Caiet sarcini desfasurat
Question:
Buna ziua,
Atasati caietele de sarcini desfasurate cu norme si resurse F5.
Multumesc anticipat!
Answer (15 Jul 2025, 08:35):
Bună ziua, Formularele de deviz nr. 1 desfasurate sunt atașate la fiecare lot în parte
Date:
15 Jul 2025, 11:49
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua,
Garantia pentru oferta sub forma de garantie bancara se permite??
In anunt participare este indicat doar transfer la contul Beneficiarului!
Answer (16 Jul 2025, 15:37):
Solicitam respectuos sa respectati caietului de sarcini. Se va accepta doar transfer la contul specificat in documentatia de atribuire
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK