1
Enquiry period
with 09.07.2025 14:26
to 18.07.2025 15:00
5 days left
2
Bidding period
with 18.07.2025 15:00
to 25.07.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 978 442 MDL
Period of clarifications: 9 Jul 2025, 14:26 - 18 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals: 18 Jul 2025, 15:00 - 25 Jul 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Tehnica de calcul, conform documentatiei de atribuire

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Varnav nr.16
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Pestereanu
Contact phone
022025907
Purchase data
Date created
9 Jul 2025, 14:17
Date modified
9 Jul 2025, 16:35
Achizitii.md ID
21448667
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
202507091425_DUAE.doc
Bidding Documents
-
9.07.25 14:26
202507091425_Declaratie.doc
Bidding Documents
-
9.07.25 14:26
202507091425_Documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
9.07.25 14:26
Anunt de participare.docx
Bidding Documents
Modificat
9.07.25 16:35
Date:
9 Jul 2025, 15:20
Question's name:
Garantia pentru oferta
Question:
Buna ziua. Va rugam sa indicati cite % constituie garantia bancara si rechizitele bancare unde se poate de transferat. Multumim.
Answer (9 Jul 2025, 16:33):
Buna ziua. Atasam un nou anunt de participare unde va fi indicat garantia pentru oferta si garantia de buna executie a contractului. O zi buna.
Date:
10 Jul 2025, 09:30
Question's name:
Demonstrarea provenientei bunurilor livrate
Question:
Buna ziua. Va rugam sa explicati necesitatea solicitarii cu nota obligatoriu a actelor care demonstreaza provenienta bunurilor prin prezentarea actelor de achizitie a marfii (de altfel, se subintelege dorinta de a solicita la sfirsit "un cadou" dupa vizualizarea facturilor si declaratiilor vamale si calcularea profitului companiei castigatoare). De altfel - pentru a va asigura ca bunurile vor fi originale ati putea solicita drept acte obligatorii de a fi depuse impreuna cu oferta, de ex. - autorizatie de la producator, de centru de servicii autorizat pentru brandurile ofertate si chiar si certificate de conformitate a bunurilor etc.
Answer (10 Jul 2025, 10:40):
Buna ziua. Necesitatea solicitarii documentului respectiv este indicata chiar in descrierea cerintei, in caz ca cerinta era analizată atent si nu "printre rinduri", adica anume demonstrarea provenienței mărfii. Ceea ce tine de "subintelegerile descoperite” de Dvs, Vă rugăm să va abțineți de la niște insinuări, care din ce intelegem, nu au legătură cu realitaea. Referitor la calcularea profitului companiei, specificam că nu s-a solicitat ca prețurile să fie vizibile (de procurare, transport, devamare, ș.a), iar facturile pot fi prezentate foarte usor si fără a fi vizibile prețurile (daca e sa vorbim strict de facturi). Mai mult ca atit, pe lingă facturi, in cerinta clar este stipulat ca pentru a demosntra provenienta marfii puteti prezenta si...”contracte de colaborare, declarații vamale, certificate de origine de la producător, ș.a.”, drept urmare chiar și autorizația de la producător, de care menționați Dvs, se încadrează în cerința solicitată de AC, atita timp cit ea va fi completata cu informatia necesara prin care se va demonstra provenienta marfii livrate. În concluzie Vă rugăm sa plasați clarificările cu scopul de a obține informațiile necesare perfectării ofertelor, fără a le combina cu diferite insinuări, care nu-și au rostul. Sperăm că am fost destul de expliciți, iar în caz că aveți și alte neclarități nu ezitați să le expuneti. O zi buna
Date:
10 Jul 2025, 15:45
Question's name:
Demonstrarea provenientei bunurilor livrate
Question:
Daca in documentatie ati fi indicat SAU atunci cand ati enumerat actele care vor fi solicitate - ar fi fost cu un cu totul alt sens decat atunci cand ati enumerat actele prin virgula - fapt ce denota ca toate acestea trebuie sa fie prezentate. Si totusi - drept clarificare va rugam sa ne raspundeti la urmatoarea intrebare - CARE ESTE ROSTUL PREZENTARII ACTELOR ENUMERATE DE DVS LA LIVRAREA MARFII? Va multumim.
Answer (10 Jul 2025, 16:34):
Nu este necesar de indicat ”sau” atit timp cit actele respective sunt incluse in paranteza și cu atit mai mult indicată și sintagma ș.a. - și altele. Avind in vedere ca nu este clar pentru dvs cerinta respectiva incercam sa o explicam: La momentul livrării bunurilor, vânzătorul trebuie să prezinte o serie de documente care să ateste clar de unde provin bunurile respective. Aceste documente pot fi, de exemplu: contracte de colaborare, facturi, declarații vamale, certificate de origine eliberate de producător, și altele similare. Pe scurt, această cerință urmărește să garanteze transparența și verificabilitatea provenienței bunurilor în momentul livrării, evitând astfel probleme legate de origine, fraudă sau neconformitate.
Date:
10 Jul 2025, 17:35
Question's name:
Lotul nr. 1 - Calculator All in One
Question:
Doi cei mai mari vendori nu detin astfel de All in One de 24 inch cu frecventa 100Hz, este posibil de livrat All in One cu rata de 75Hz?
Answer (11 Jul 2025, 16:03):
Buna ziua. Toți cei mai mari producători internaționali de All-in-One include în portofoliul lor modele cu specificațiile solicitate, inclusiv diagonală de 24 inch și rată de refresh de 100 Hz sau mai mult. Prin urmare nu se acceptă o rată de 75 Hz.
Date:
10 Jul 2025, 17:38
Question's name:
Lotul nr. 1 - Calculator All in One
Question:
Toate modele de All in One detin maximum 2 sloturi de memorie operativa, pentru a oferi regim dual-channel, si avind un slot liber nu este posibil, cum sa intelegem aceasta cerinta?
Answer (11 Jul 2025, 16:05):
Buna ziua. Prin cerința formulată în documentația tehnică, se solicită ca dispozitivul să fie dotat cu 2 sloturi de memorie RAM, dintre care unul să fie ocupat cu un modul de min. 16 GB, iar celălalt să rămână liber pentru eventuale extinderi. Important este ca în cazul în care va fi instalat ulterior un al doilea modul de memorie compatibil, sistemul să fie capabil să activeze și să funcționeze în mod real în regim dual-channel.
Date:
10 Jul 2025, 17:41
Question's name:
Lotul nr. 2 - Calculator de birou (statii de lucru pentru dotarea operatorilor din cadrul dispeceratelor IMSP CNAMUP)
Question:
Fiabilitate:Stația de lucru trebuie să fie proiectată pentru funcționare 24/7, fără întreruperi. Cum operatorul economic ar putea demonstra aceasta cerinta?
Answer (11 Jul 2025, 16:07):
Buna ziua. Calculatoarele date vor fi utilizate în call center unde vor funcționa 24/7 fără întreruperi și din motivul dat au fost solicitate ca să fie certificate conform unui din standarde MIL-STD-810H sau IEC 60068 care ne poate garanta durabilitatea și fiabilitatea pe termen lung a stațiilor de lucru.
Date:
10 Jul 2025, 17:44
Question's name:
Lotul nr. 2 - Calculator de birou (statii de lucru pentru dotarea operatorilor din cadrul dispeceratelor IMSP CNAMUP)
Question:
Solicitati standart MIL-STD-810H sau IEC 60068, doar ca aceste standarte se refera mai mult la laptopuri, un workstations nu detine stfel de standarte? sau solicitati statie de lucru laptop sa fie?
Answer (11 Jul 2025, 16:08):
Buna ziua. Dorim să menționăm că aceste standarde sunt aplicabile și pentru echipamentele desktop, inclusiv stațiilor de lucru și nu doar pentru echipamentelor mobile precum laptopurile. Solicităm ca aceste echipamente să fie certificate conform unui standard pentru a asigura un echilibru optim între fiabilitate și durabilitate. Totodată dorim să subliniem ca produsul oferit trebuie să fie un Desktop PC și în nici un caz laptop.
Panou Interactiv
Date:
11 Jul 2025, 09:22
Question's name:
Panou Interactiv
Question:
Utilizarea tehnologiei ADS-IPS LCD pentru panoul interactiv. În acest context, există o flexibilitate în alegerea unei tehnologii alternative, cum ar fi panoul VA?
Answer (11 Jul 2025, 16:09):
Buna ziua. Tehnologia ADS-IPS LCD este solicitata pentru o calitatea mai buna a imaginii. Tehnologia VA nu va fi acceptata.
Panou Interactiv
Date:
11 Jul 2025, 09:23
Question's name:
Panou Interactiv
Question:
Referitor la porturile de comunicare menționate (RS232 In, RS232 Out, RS485), Care este scopul lora ? Sunt acestea necesare strict în această formă sau există posibilitatea de a utiliza soluții alternative de conectivitate care să îndeplinească aceleași cerințe tehnice?
Answer (11 Jul 2025, 16:10):
Buna ziua. Porturile de comunicare menționate (RS232 In, RS232 Out, RS485) sunt importante și vor fi utilizate conform destinației lor tehnice în cadrul sistemului de conferință. Acestea sunt necesare pentru integrarea funcțională a camerei în infrastructura existentă.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.