Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.07.2025 11:01
to 19.07.2025 09:00
to 19.07.2025 09:00
9 days left
2
Bidding period
with
19.07.2025 09:00
to 22.07.2025 09:00
to 22.07.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
350 000 MDL
Period of clarifications:
9 Jul 2025, 11:01 - 19 Jul 2025, 9:00
Submission of proposals:
19 Jul 2025, 9:00 - 22 Jul 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
15800000-6 Diverse produse alimentare
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4116, MOLDOVA, Edineț, s.Brînzeni (r-l Edineţ), s.Brinzeni
Web site
---
The contact person
Full name
Pascari Vasile Centru de plasament temporar pentru persoane cu dizabilitati (adulte) com. Brinzeni r-nul Edineț
Contact phone
024693304
E-mail
Purchase data
Date created
9 Jul 2025, 11:01
Date modified
9 Jul 2025, 12:44
Achizitii.md ID
21448270
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare crupe ii jum.pdf
anunt de participare crupe ii jum.pdf
Bidding Documents
-
9.07.25 11:01
Date:
9 Jul 2025, 12:44
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, spuneti va rugam din ce motiv procedura 21429925-este tot la etapa de depunere a ofertelor, si dvs initiati o alta procedura cu o parte din loturile din procedura precedenta. Multumim frumos
Answer (9 Jul 2025, 16:53):
BUNA ZIUA AU FOST STOPATE DIN CAUZA CA AU FOST CONTESTATII PE PROCEDURILE DATE.aCUMA SUNT ANULATE SI PUBLICATE REPETAT
Date:
9 Jul 2025, 15:19
Question's name:
Loturi
Question:
Va rugam mult sa divizati pozitia - Oua in lot aparte, pentru ca intr-un camion oua cu apa nu se pot livra conform logicii
Answer (9 Jul 2025, 16:52):
Conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritățile contractante sunt cele care decid asupra structurării achiziției în loturi, în funcție de natura, complexitatea și specificul obiectului achiziției. Legea prevede în mod expres că autoritatea contractantă are dreptul și obligația, atunci când este cazul, să împartă contractul pe loturi pentru a asigura accesul IMM-urilor și pentru a eficientiza utilizarea fondurilor publice. Această decizie aparține exclusiv autorității contractante, ținând cont de analiza necesităților și de strategia de achiziții.”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK