Select the type of procedure
Commercial procurement
21448220
1
Enquiry period
with
09.07.2025 10:56
to 19.07.2025 09:00
to 19.07.2025 09:00
9 days left
2
Bidding period
with
19.07.2025 09:00
to 22.07.2025 09:00
to 22.07.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
500 000 MDL
Period of clarifications:
9 Jul 2025, 10:56 - 19 Jul 2025, 9:00
Submission of proposals:
19 Jul 2025, 9:00 - 22 Jul 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4116, MOLDOVA, Edineț, s.Brînzeni (r-l Edineţ), s.Brinzeni
Web site
---
The contact person
Full name
Pascari Vasile Centru de plasament temporar pentru persoane cu dizabilitati (adulte) com. Brinzeni r-nul Edineț
Contact phone
024693304
E-mail
Purchase data
Date created
9 Jul 2025, 10:56
Date modified
9 Jul 2025, 14:19
Achizitii.md ID
21448220
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - 15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
Budget: 250000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - 15810000-9 - Produse de panificaţie, produse de patiserie şi de cofetărie proaspete
Budget: 250000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare panificatie.pdf
anunt de participare panificatie.pdf
Bidding Documents
-
9.07.25 10:56
Date:
9 Jul 2025, 14:19
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, spuneti va rugam din ce motiv procedura 21429925-este tot la etapa de depunere a ofertelor, si dvs initiati o alta procedura cu o parte din loturile din procedura precedenta. Multumim frumos
Answer (9 Jul 2025, 16:48):
Buna ziua a fost spopata din cauza ca a fost in contestatie ,la moment procedurile sunt anulate.
Date:
9 Jul 2025, 15:00
Question's name:
Clarificari
Question:
Va rugam mult sa divizati in lot aparte produse cu livrare zilnic si produse cu livrare 4 ori pe luna. Multumim anticipat!
Answer (9 Jul 2025, 16:52):
Conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritățile contractante sunt cele care decid asupra structurării achiziției în loturi, în funcție de natura, complexitatea și specificul obiectului achiziției. Legea prevede în mod expres că autoritatea contractantă are dreptul și obligația, atunci când este cazul, să împartă contractul pe loturi pentru a asigura accesul IMM-urilor și pentru a eficientiza utilizarea fondurilor publice. Această decizie aparține exclusiv autorității contractante, ținând cont de analiza necesităților și de strategia de achiziții.”
Date:
9 Jul 2025, 15:27
Question's name:
Clarificari
Question:
Explicati conform carei legei Lucrati??? (nu prima data) Noi nu am primit nici un RASPUNS de la procedura precedenta , Dvsta publicati alta.... Care este motivul . In perioada clarificarilor nu ati anulat. Acuma toate ofertele sunt depuse ... in aer sau unde...Asteptam explicatii, In caz contrar depunem contestatia la toate procedurii
Answer (9 Jul 2025, 16:50):
A fost stopata din motiv pe ambele proceduri au fost depuse contestatii.La moment sunt anulate si publicat repetat .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK