1
Enquiry period
with 09.07.2025 08:26
to 21.07.2025 09:00
11 days left
2
Bidding period
with 21.07.2025 09:00
to 29.07.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 26 181 400 MDL
Period of clarifications: 9 Jul 2025, 8:26 - 21 Jul 2025, 9:00
Submission of proposals: 21 Jul 2025, 9:00 - 29 Jul 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Îmbunătățirea calității vieții și a stării de sănătate a populației din raionul Ialoveni prin asigurarea accesului la apă potabilă și facilități sanitare corespunzătoare, contribuind astfel la dezvoltarea economică durabilă a regiunii. Creșterea accesului populației din satele Sociteni, Dănceni, Suruceni, Nimoreni și Malcoci la servicii de aprovizionare cu apă potabilă prin continuarea construcției sistemului de apeduct magistral.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Golovco
Contact phone
+37378883842
Purchase data
Date created
9 Jul 2025, 8:26
Date modified
9 Jul 2025, 14:02
Achizitii.md ID
21447913
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
8.4. lista cu cantități de lucrări.pdf 8.4. lista cu cantități de lucrări.pdf
Technical Specifications
- CAIET DE SARCINI
9.07.25 08:26
8.1. anunt de participare_ialoveni4.pdf 8.1. anunt de participare_ialoveni4.pdf
tenderNotice
- ANUNȚ de participare Modificat Ultimul raport financiar - anul 2024
9.07.25 14:02
8.2. duae.pdf 8.2. duae.pdf
Bidding Documents
- DUAE
9.07.25 14:02
Date:
9 Jul 2025, 12:51
Question's name:
Specificații tehnice SD
Question:
Va rugăm să încărcați specificațiile tehnice pentru statiile de dezinfectare.
Date:
9 Jul 2025, 13:31
Question's name:
Anunt de participare
Question:
La punctul 15, subpunctul 16 dvs cereti sa prezentam raport financiar pentru anul 2025? E o eroare cumva? Poate aveti in vedere pentru anul 2024?
Answer (9 Jul 2025, 14:04):
A fost corectat pentru a se prezenta raportul financiar pentru anul 2024.
Date:
9 Jul 2025, 13:32
Question's name:
Anunt de participare
Question:
La punctul 15, subpunctul 21 e posibil sa prezentam si linii creditare sau capital circulant sa alte mijloace financiare?
Answer (9 Jul 2025, 14:10):
Se va prezenta doar extras din contul bancar confirmat de bancă pentru suma indicată în Anunțul de participare.
Date:
9 Jul 2025, 13:33
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Vizita in santier e obligatorie? Cine nu va vizita, nu avea certificat vizita, la santier va fi descalificat?
Answer (9 Jul 2025, 14:00):
Vizita în teren are caracter recomandativ și poate contribui la elaborarea unei oferte conforme.
Date:
9 Jul 2025, 13:38
Question's name:
Contract
Question:
Contractul de antrepriza va fi semnat conform modelului din legea achizitii publice 131/2015? Analizind modelul din documentatia standard, vedem ca dvs ati modificat unele puncte, cu includerea prevederilor din CUC 434/2023, dar care sunt diferite fata de legea achizitii 131/2015, respectiv nu pot fi inlcuse in contract.
Answer (9 Jul 2025, 14:53):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat față de procedura în cauză, Vă asigurăm că toate modificările aduse modelului standard sunt justificate legal și urmăresc în mod exclusiv buna desfășurare a contractului și respectarea normelor aplicabile, respectiv argumentăm după cum urmează : Contractul de achiziții publice este reglementat în principal de Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice și de documentația standard aprobată prin hotărârile Guvernului, aplicabilă tipului de procedură desfășurat. Totodată, în cazul contractelor de antrepriză pentru lucrări de construcții, prevederile din Codul urbanismului și construcției nr. 434/2023 sunt direct aplicabile, întrucât reglementează aspecte tehnice și de execuție a lucrărilor de construcție, inclusiv conținutul contractului de antrepriză. În special art. 74 alin. (3) din Legea 131/2015, stabilește clar că la momentul solicitării ofertelor, ofertanții sunt informați despre condițiile de încheiere a contractului. Contractul de antrepriză trebuie să reflecte atât cerințele legii achizițiilor publice, cât și normele tehnico-juridice impuse de Codul 434/2023, în special cele privind responsabilitățile părților, etapele de executare, recepția lucrărilor și garanțiile. În acest context, unele prevederi din modelul de contract standard au fost adaptate pentru a corespunde noilor cerințe prevăzute de Codul urbanismului și construcției, care a intrat în vigoare în 2025. Modificările nu contravin Legii 131/2015, ci sunt menite să complementeze dispozițiile legii și să asigure conformitatea contractului cu noile reglementări aplicabile sectorului construcțiilor.
Date:
9 Jul 2025, 13:53
Question's name:
Proiect
Question:
Prezentati proiectul de executie va rog
Date:
9 Jul 2025, 17:22
Question's name:
Contractul
Question:
In CUC direct este indicat ca Guvernul își va corelation actele normative în 12 luni, deci acuma suntem în interiorul acestor termeni si dtre introducând modificări în partea 1 a contractului direct încălcați ordinul MF, reținem legea 131 este o lege organica fiind si o norma speciala ia are si actele subordonate, dar dtre nu vii pasa ca încălcați va folosiți de introducerea taxei abuzive care ne a creat un impediment major în drepturile ofertanților si va deschis cale spre abuzuri. Nare aici cucul nici o treaba comiteti un abuz si insistați pe el. Va cerem sa reveniți la forma contractului aprobată de MF, acolo e scris clar ca nu poate fi modificat si cunoasteti cu certitudine ca la încercările de modificare în trecut a conținutului adr nor si dtre ati pierdut.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.