Status Cancelled
Estimated value without VAT 986 075 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2025, 15:31 - 16 Jul 2025, 9:31
Submission of proposals: 16 Jul 2025, 9:31 - 19 Jul 2025, 9:31
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Web site
---
The contact person
Full name
Cancelarie US Comrat
Contact phone
+373029824345
Purchase data
Date created
4 Jul 2025, 15:08
Date modified
15 Jul 2025, 9:31
Estimated value (without VAT)
986 075 MDL
Achizitii.md ID
21444955
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD - 3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, str.Galatan,17
Contract period
19 Jul 2025 08:00 - 31 Dec 2025 08:00
List of positions
1)
Title
Echipament informatic CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 1.0
Unit of measurement: шт.
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcin.pdf caiet de sarcin.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcin
4.07.25 15:31
anunț de participare erasmus.pdf anunț de participare erasmus.pdf
tenderNotice
anunț de participare
4.07.25 15:31
Lot documents
caiet de sarcin.pdf
caiet de sarcin
4.07.25 15:31
The history of the auction
View auction
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Date:
7 Jul 2025, 11:25
Question's name:
Reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora
Question:
Buna ziua! Solicităm respectuos reanalizarea structurii loturilor și divizarea acestora în funcție de specificul tehnic și categoria de marfă.
Answer (11 Jul 2025, 09:33):
suntem de acord. Azi va fi modificat caiet de sarcini
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Date:
7 Jul 2025, 11:25
Question's name:
Un anumit brand sau model
Question:
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, art. 37 alin. (6), „specificațiile tehnice nu trebuie să facă referire la un anumit tip de producție sau la o anumită origine sau sursă comercială, ori la un anumit proces de fabricație […] și nici să menționeze un anumit brand sau model”. Prin urmare, vă rugăm respectuos să înlocuiți denumirile comerciale cu specificații tehnice echivalente, folosind expresii precum „sau echivalent”, pentru a asigura tratament egal și nediscriminatoriu tuturor ofertanților.
Answer (11 Jul 2025, 09:40):
Nu trageți atenția la brendurule undicate, luați în vedere numai specificații tehnice.Azi va fi modificat caiet de sarcini.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Date:
11 Jul 2025, 14:56
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Vă rugăm să anexați și varianta word al caietului de sarcini modificat pentru a putea elabora cu corectitudine oferta financiara. Mulțumim!
Answer (14 Jul 2025, 09:31):
în acest moment nu putem încărca documentul.
Achiziționarea echipamentului informatic în cadrul proiectului ERASMUS+
Date:
14 Jul 2025, 10:43
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Caietul de sarcini încă nu a fost modificat modificat. Vor urma careva modificări sau ne axăm pe cel vechi?
Answer (15 Jul 2025, 09:30):
Având în vedere că modificări schimb essential condițiile achiziții publice, suntem obligați să anulăm procedura de achiziții publice și să anunțăm o nouă procedură.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications