1
Enquiry period
with 04.07.2025 11:31
to 14.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 14.07.2025 11:00
to 25.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 28 312 850 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2025, 11:31 - 14 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 11:00 - 25 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
4 Jul 2025, 11:19
Date modified
8 Jul 2025, 14:43
Estimated value (without VAT)
28 312 850 MDL
Achizitii.md ID
21444557
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
4 Aug 2025 11:31 - 30 Sep 2025 11:31
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sângera–R2 (selectiv), amplasat teritorial în mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
contract de antrepriză drumuri g.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:31
duae g71 mun chișinău.doc
Bidding Documents
-
4.07.25 11:31
caiet de sarcini g71 mun chișinău.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:31
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:31
anunț de participare g71 mun chisinău modif.pdf anunț de participare g71 mun chisinău modif.pdf
Bidding Documents
-
8.07.25 14:43

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.A. LUSMECON

Normalized price: 23 272 861,84 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751617209843 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751617209843 din 25.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G71 R3–Ialoveni–Băcioi–Sângera–R2 (selectiv), amplasat teritorial în mun. Chișinău, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.A.Lusmecon a propus oferta în sumă de 23 272 861,84 (douăzeci și trei milioane două sute șaptezeci și două mii opt sute șaizeci și unu mii, 84 bani) lei, fără TVA și 27 927 434,21(douăzeci și șapte milioane nouă sute douăzeci și șapte mii patru sute treizeci și patru lei, 21 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3917 din 31.07.2025, S.A.,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.A. Lusmecon clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsurile nr. 92/25 din 01.08.2025 și nr. 95/25 din 04.08.2025 ale ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 23 276 169,45 (douăzeci și trei milioane două sute șaptezeci și șase mii una sută șaizeci și nouă lei, 45 bani) lei, fără TVA și 27 931 403,34 (douăzeci și șapte milioane nouă sute treizeci și unu mii patru sute trei lei, 34 bani) lei, inclusiv TVA. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Neledimpex

Normalized price: 23 969 590,94 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 24 912 379,50 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications