1
Enquiry period
with 04.07.2025 11:15
to 14.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 14.07.2025 11:00
to 25.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 22 812 600 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2025, 11:15 - 14 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 11:00 - 25 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
4 Jul 2025, 11:01
Date modified
8 Jul 2025, 14:48
Estimated value (without VAT)
22 812 600 MDL
Achizitii.md ID
21444527
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
4 Aug 2025 11:15 - 30 Sep 2025 11:15
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G37 R14 – Slobozia-Cremene – Vărăncău – Temeleuți – G38, amplasat teritorial în raionul Soroca CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae g37 soroca.doc
Bidding Documents
-
4.07.25 11:15
caiet de sarcini g37 soroca.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:15
contract de antrepriză drumuri g.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:15
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
4.07.25 11:15
anunț de participare g37 soroca modif.pdf anunț de participare g37 soroca modif.pdf
Bidding Documents
-
8.07.25 14:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA Drumuri-Soroca

Normalized price: 19 396 072,48 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 20 822 409,40 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751616092144 din 31.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751616092144 din 04.07.2025, ce vizează achiziționarea ” Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere a drumului G37 R14 – Slobozia-Cremene – Vărăncău – Temeleuți – G38, amplasat teritorial în raionul Soroca”, vă comunicăm următoarele. Operatorul economic SA ”Drumuri-Soroca” a propus oferta în asociere cu S.A. ”Drumuri-Căușeni”, unde liderul asociației SA ”Drumuri-Soroca” va executa un volum de 70% din oferta propusă iar S.A. ”Drumuri-Căușeni” în calitate de asociat secund va executa un volum de 30% din volumul lucrărilor ofertate. Potrivit DUAE prezentat de către S.A. ”Drumuri-Căușeni”, la pct. 2A.14 – ”Operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici?”, acesta a menționat NU, deși a fost menționat că potrivit formularului nr. 17 din documentația de participare aceștia prezintă oferta în calitate de asociați. În contractul de asociere nu sunt prezentate și repartizate volumele fizice de lucrări pe care urmează să le execute fiecare asociat, precum și, nu a fost menționat dacă liderul asociației va semna documentele în numele asociației (fără a fi semnate și de către S.A. ”Drumuri-Căușeni” în calitate de asociat secund). Documentele prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică au fost semnate doar de către SA ”Drumuri-Soroca”, lipsind și semnăturile asociatului secund (Propunerea tehnică, propunerea financiară, cererea de participare, declarația privind valabilitatea ofertei – toate documentele obligatorii care urmau a fi semnate de ambii asociați). Asociații au prezentat oferta în valoare de 23 275 286,92 lei cu TVA. Potrivit contractului de asociere, liderul asociației, urma să prezinte în calitate de experiență similară raportat la volumul de lucrări asumat în mărime de cel puțin 12 219 525 lei. În calitate de dovadă a deținerii experienței similare, liderul asociației a prezentat contractul de antrepriză cu nr. 07/02-02/306 din 14.09.2023 încheiat cu ÎS ”Administrația de Stat a Drumurilor” în valoare totală de 8 962 468,34 lei. Prin urmare acesta nu întrunește cerința privind experiența similară solicitată în documentația de licitație. În partea ce ține de oferta tehnică a operatorului economic S.A. „Drumuri Soroca” s-au depistat necorespunderi cu caietului de sarcini, și anume: - În devizul ofertă la poz. 36 (CF15E), resursa Mortar ciment 100-T(pt.informatie) (2664102102010) trebuie să fie cu prețul 0,00 lei, dar antreprenorul a aplicat prețul de 1700,00 lei pentru Mortar ciment 100-T(pt.informatie) la poz. 36 (CF15E). - În devizul ofertă la poz. 26, 94, 134, 207 (DI125), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Beton C16/20 (0,11 m3), Capatul podetului tubular TS 9 (0,54 t). - În devizul ofertă la poz. 27, 95, 135, 208 (DI121), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Bitum pt. hidroizolatii (0,015 t), Mortar ciment 100-T (0,017 t), Impislitura din fibre sticla bitumata (5,29 m2). - În devizul ofertă la poz. 28, 96, 136, 156, 209 (DI120), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Bitum pt. hidroizolatii (0,010 t), Mortar ciment 100-T (0,017 t), Azbest crisolitic cal. II fulgi (0,004 t). - În devizul ofertă la poz. 61 (DI127), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K (Alte materiale)=1,03, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de Parapet pietonal (0,011 t). Având în vedere că sunt incidente prevederile art. 69 alin. (6) lit. a) și b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, grupul de lucru pentru achiziții respinge oferta asociaților SA ”Drumuri-Soroca” în asociere cu S.A. ”Drumuri-Căușeni”. Oferta desemnată câștigătoare este oferta S.R.L. „Vicoliv Grup”, cu suma de 20 822 409,40 lei fără TVA și 24 986 891,28 lei cu TVA, care corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 20 824 203,59 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Primaterax-nord

Normalized price: 26 205 837,49 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications