1
Enquiry period
with 04.07.2025 10:39
to 14.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 14.07.2025 11:00
to 25.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 13 840 640 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2025, 10:39 - 14 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 11:00 - 25 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
4 Jul 2025, 10:30
Date modified
8 Jul 2025, 15:02
Estimated value (without VAT)
13 840 640 MDL
Achizitii.md ID
21444465
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
4 Aug 2025 10:37 - 30 Sep 2025 10:37
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G42 Rezina - Saharna - Saharna Noua; G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46; G48 R9 – Sârcova – Sămășcani – G47, amplasate teritorial în raionul Rezina CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae g42 rezina.doc
Bidding Documents
-
4.07.25 10:39
caiet de sarcini g42 g47 g48 rezina.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 10:39
contract de antrepriză drumuri g.docx
Bidding Documents
-
4.07.25 10:39
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
4.07.25 10:39
anunț de participare g42 rezina modif.pdf anunț de participare g42 rezina modif.pdf
Bidding Documents
-
8.07.25 15:02

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 11 921 545,40 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751614264395 din 29.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751614264395 din 25.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G42 Rezina - Saharna - Saharna Noua; G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46; G48 R9 – Sârcova – Sămășcani – G47, amplasate teritorial în raionul Rezina, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.R.L. „Vicoliv Grup”a propus oferta în sumă de 11 921 545,40 (unsprezece milioane nouă sute douăzeci și unu de mii cinci sute patruzeci și cinci, 40 bani) lei, fără TVA și 14 305 854,48 (paisprezece milioane trei sute cinci de mii opt sute cincizeci și patru, 48 bani) lei, inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

„GENESIS International„SRL

Normalized price: 13 056 989,60 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications