Select the type of procedure
Commercial procurement
21443942
1
Enquiry period
with
03.07.2025 15:12
to 05.07.2025 11:53
to 05.07.2025 11:53
13 hours left
2
Bidding period
with
05.07.2025 11:53
to 08.07.2025 13:23
to 08.07.2025 13:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
237 500 MDL
Period of clarifications:
3 Jul 2025, 15:12 - 5 Jul 2025, 11:53
Submission of proposals:
5 Jul 2025, 11:53 - 8 Jul 2025, 13:23
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achizitionarea mobilierului pentru Institutia de Educatie Timpurie Nr. 2 din orasul Causeni “Grupa Pinochio”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jul 2025, 15:12
Date modified
4 Jul 2025, 11:53
Achizitii.md ID
21443942
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia standart.docx
Documents history
-
documentatia standart.docx
ID: 61f19234-354f-40c7-8632-a73fe77e1312
Bidding Documents
-
documentatia standart.docx
ID: 61f19234-354f-40c7-8632-a73fe77e1312
Bidding Documents
Bidding Documents
-Documentatia standart
3.07.25 18:00
anunt (19).semnat.pdf
anunt (19).semnat.pdf
Documents history
-
anunt (19).semnat.pdf
anunt (19).semnat.pdf
ID: d51cad30-baa3-43fc-94a7-4dda3606dd2b
Bidding Documents
-
anunt (18).semnat.pdf
anunt (18).semnat.pdf
ID: d51cad30-baa3-43fc-94a7-4dda3606dd2b
Bidding Documents
-
anunt (17).semnat.pdf
anunt (17).semnat.pdf
ID: d51cad30-baa3-43fc-94a7-4dda3606dd2b
Bidding Documents
Bidding Documents
-Anunt
4.07.25 11:53
Date:
3 Jul 2025, 16:24
Question's name:
Anexele solicitate în anunțul de participare
Question:
Bună ziua! Vă rugăm să analizați bine documentația standard și anexele solicitate în anunțul de participare. Ținînd cont de faptul că această procedură de achiziție publică este anunțată pentru bunuri dar nu pentru lucrări, solicităm să faceți ajustările necesare. Spre exemplu: Grafic de executare a lucrărilor
(conform Anexei nr.10) - în documentația standard această anexă este Garanția de bună execuție. Totodată, și celelate anexe solicitate in anuntul de participare nu sunt conform documentatiei standard. Mulțumim anticipat.
Answer (3 Jul 2025, 16:58):
Verific si ajustez
Multumesc
Date:
3 Jul 2025, 16:28
Question's name:
aplicare TVA 20% sau scutire - TVA la cota 0%
Question:
Bună ziua, dacă finanțarea este de la ONDRL, la calcularea prețului și întocmirea ofertei aplicăm TVA 20%? Sau totuși bunurile, care urmează a fi procurate sunt scutite de taxe și impozite?
Answer (3 Jul 2025, 16:56):
calculati TVA
Date:
4 Jul 2025, 16:22
Question's name:
спецификация техника
Question:
Добрый день, приложите к спецификации примерные картинки мебели, или опешите каждое изделие полностью, что должны содержать Centru cu tablă, Centru pentru jucării, Centru pentrujucării în formă
descrescătoare, Centru pentru jucării în colț, Masă pentru copii и другие изделия
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK