1
Enquiry period
with 03.07.2025 14:21
to 07.07.2025 14:00
2
Bidding period
with 07.07.2025 14:00
to 11.07.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 50 000 MDL
Period of clarifications: 3 Jul 2025, 14:21 - 7 Jul 2025, 14:00
Submission of proposals: 7 Jul 2025, 14:00 - 11 Jul 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Conform Caietului de sarcini (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Braga
Contact phone
068482641
Purchase data
Date created
3 Jul 2025, 14:21
Date modified
7 Jul 2025, 9:28
Achizitii.md ID
21443807
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
ap_repsisscap_repetat.signed.pdf ap_repsisscap_repetat.signed.pdf
Bidding Documents
ap_repsisscap_repetat.signed.pdf
3.07.25 14:21
anexele si caietul de sarcini.docx
Bidding Documents
anexele si caietul de sarcini.docx
3.07.25 14:21
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
3.07.25 14:21
Date:
7 Jul 2025, 09:28
Question's name:
procedura rep
Question:
buna ziua, care este motivul anularii procedurii anterioare?
Answer (7 Jul 2025, 09:33):
Buna ziua, Procedura anterioara a fost anulată în temeiul pct. 51 subpct. 1) din HG 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, și anume ofertantul nu a îndeplinit cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.