1
Enquiry period
with 03.07.2025 14:01
to 14.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 14.07.2025 11:00
to 24.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 23 508 960 MDL
Period of clarifications: 3 Jul 2025, 14:01 - 14 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 11:00 - 24 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
3 Jul 2025, 13:53
Date modified
9 Jul 2025, 9:09
Estimated value (without VAT)
23 508 960 MDL
Achizitii.md ID
21443762
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
4 Aug 2025 14:01 - 30 Sep 2025 14:01
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G52 G50 - Cașunca - Prodănești - R14 și G39 R14 - Hirtop - Cuhureștii de Sus - Țepordei - R19, amplasate teritorial în raionul Florești CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae g52 g39 florești.doc
Bidding Documents
-
3.07.25 14:01
contract de antrepriză drumuri g.docx
Bidding Documents
-
3.07.25 14:01
caiet de sarcini g52 g39 florești.docx
Bidding Documents
-
3.07.25 14:01
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
3.07.25 14:01
anunț de participare g52 g39 florești modif.pdf anunț de participare g52 g39 florești modif.pdf
Bidding Documents
-
9.07.25 09:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC”DROMAS-CONS”S.R.L.

Normalized price: 21 476 620,15 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1751540082435 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1751540082435 din 24.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G52 G50 - Cașunca - Prodănești - R14 și G39 R14 - Hirtop - Cuhureștii de Sus - Țepordei - R19, amplasate teritorial în raionul Florești, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.C. „Dromas - Cons” S.R.L. a propus oferta în sumă de 21 476 620,15 (douăzeci și una de milioane patru sute șaptezeci și șase de mii șase sute douăzeci lei, 15 bani.) lei, fără TVA și 25 771 944,18 (douăzeci și cinci de milioane șapte sute șaptezeci și una de mii nouă sute patruzeci și patru lei, 18 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3955 din 01.08.2025, S.A.,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.C. „Dromas - Cons” S.R.L. clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsul cu numărul de intrare 5872 din 05.08.2025 al ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 21 387 782,06 (douăzeci și una de milioane trei sute optzeci și șapte de mii șapte sute optzeci și doi lei, 06 bani) lei, fără TVA și 25 665 338,47 (douăzeci și cinci de milioane șase sute șaizeci și cinci de mii trei sute treizeci și opt lei, 47 bani) lei, cu TVA. Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 21 793 908,60 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 22 317 088,56 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications