1
Enquiry period
with 02.07.2025 16:47
to 08.07.2025 12:00
2
Bidding period
with 08.07.2025 12:00
to 14.07.2025 10:00
3
Auction
15.07.2025 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 404 166,67 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2025, 16:47 - 8 Jul 2025, 12:00
Submission of proposals: 8 Jul 2025, 12:00 - 14 Jul 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Servicii de reparație curentă a fațadei remizei de pompieri a Detașamentului salvatori și pompieri Ciocana al DSE mun. Chișinău
din str. Maria Drăgan,7, mun. Chișinău

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2052, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.M.Dragan, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Samoila Irina
Contact phone
079 804 235; 069 277 836
Purchase data
Date created
2 Jul 2025, 16:47
Date modified
7 Jul 2025, 9:23
Achizitii.md ID
21443127
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Jul 2025, 09:23
Question's name:
proc repetata
Question:
buna ziua, anterior au fosts 2 proceduri, care este cauza anularii? vad ca si suma a fost majorata
Answer (7 Jul 2025, 09:42):
Bună ziua. Procedurile de atribuire au fost anulate întrucât ofertanții nu au îndeplinit criteriile de calificare stabilite în documentația de atribuire, conform art. 71 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.