1
Enquiry period
with 02.07.2025 10:38
to 14.07.2025 09:30
2
Bidding period
with 14.07.2025 09:30
to 22.07.2025 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 000 000 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2025, 10:38 - 14 Jul 2025, 9:30
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 9:30 - 22 Jul 2025, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii poștale - Să asigure prezentarea zilnică (o dată pe zi) a reprezentantului poştal la sediul „Beneficiarului” pe adresa: str. V. Alecsandri, nr. 42, MD-2012, mun. Chișinău, pentru recepţionarea corespondenţei, la comanda „Beneficiarului”.
- Să presteze serviciile de recepţionare, francare, sortare, transportare şi livrare a trimiterilor de corespondenţă, în conformitate cu prevederile legislaţiei poştale în vigoare.
- Să asigure integritatea trimiterilor de corespondenţă din momentul recepţionării până la momentul livrării către destinatar.
- Să întocmească în termen de 5 zile lucrătoare a următoarei luni celei de gestiune, Actul totalizator de servicii prestate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
2 Jul 2025, 10:33
Date modified
2 Jul 2025, 10:38
Estimated value (without VAT)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21442545
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Contract period
1 Aug 2025 10:37 - 30 Dec 2025 10:37
List of positions
1)
Title
Servicii poștale CPV: 64100000-7 - Post and courier services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și
2.07.25 10:38
anexe.docx
Bidding Documents
-Anexe pentru participanții
2.07.25 10:38
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
2.07.25 10:38
documentatia de atribuire servicii poștale.semnat.pdf documentatia de atribuire servicii poștale.semnat.pdf
Bidding Documents
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
2.07.25 10:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Poșta Moldovei

Normalized price: 2 000 000 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications