1
Enquiry period
with 01.07.2025 16:45
to 14.07.2025 10:00
2
Bidding period
with 14.07.2025 10:00
to 22.07.2025 10:00
3
Auction
with 23.07.2025 14:37
to 23.07.2025 14:46
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 29 594 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2025, 16:45 - 14 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals: 14 Jul 2025, 10:00 - 22 Jul 2025, 10:00
Auction start date: 23 Jul 2025, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

- Panou de recepție-control INIM SmartLine020-4 cu 4 zone;
- Detector de fum multifuncțional – 24 buc.;
- Sirenă de alarmă – 3 buc.;
- Declanșator manual – 3 buc.;
- Indicator luminiscent ”EXIT” – 3 buc.;
- Sursă de alimentare – 2 buc.
Standarde de referință:
-NCM E.03.03-2018 „Siguranța la incendii. Instalații de semnalizare și avertizare la incendiu”;
- SM CEN/TS 54: 2019 Sisteme de detectare și de alarmare la incendiu. Capitolul - 14 „Ghid de aplicare pentru planificare, proiectare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere” aprobat și pus în aplicare prin Hotărârea Institutului de Standardizare al Republicii Moldova nr. 47 din 21.03.2019.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Uzun
Contact phone
022-50-48-37
Purchase data
Date created
1 Jul 2025, 16:24
Date modified
2 Jul 2025, 10:34
Estimated value (without VAT)
29 594 MDL
The minimum downward of the price
295,94 MDL
Achizitii.md ID
21442311
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
11 Aug 2025 16:30 - 31 Dec 2025 16:41
List of positions
1)
Title
3.1 Instalații automate de detectare/ alarmare, înștiințare vocală și stingere a incendiilor pentru edificiile ASP, r-nul Dubăsari, s. Coșnița, str. Păcii nr. 68/a (etajul 2) CPV: 35111000-5 - Firefighting equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
3.2 Servicii de montare, reglare și punere în funcțiune a instalației automate de detectare/alarmare, înștiințare vocală și stingere a incendiilor CPV: 35111000-5 - Firefighting equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
1.07.25 16:45
DUAE.docx
Bidding Documents
DUAE.docx
1.07.25 16:45
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.signed.pdf
1.07.25 16:45
Declaratie.signed.pdf Declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie.signed.pdf
1.07.25 16:45
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
1.07.25 16:45
Declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie.doc
1.07.25 16:45
Anexa nr. 3 la anunțul de participare (lot nr. 5).docx
Bidding Documents
Anexa nr. 3 la anunțul de participare (lot nr. 5).docx
1.07.25 16:45
Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 - modelul contractului.signed.pdf
1.07.25 16:45
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
1.07.25 16:45
Anexa nr. 2 la anuntul de participare (lot nr. 4).signed.pdf Anexa nr. 2 la anuntul de participare (lot nr. 4).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 2 la anuntul de participare (lot nr. 4).signed.pdf
1.07.25 16:45
Anexa nr. 1 la anunțul de participare (lot nr. 1).signed.pdf Anexa nr. 1 la anunțul de participare (lot nr. 1).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 1 la anunțul de participare (lot nr. 1).signed.pdf
1.07.25 16:45
Anexa nr. 2 la anuntul de participare (lot nr. 4).docx
Bidding Documents
Anexa nr. 2 la anuntul de participare (lot nr. 4).docx
1.07.25 16:45
Anexa nr. 1 la anunțul de participare (lot nr. 1).docx
Bidding Documents
Anexa nr. 1 la anunțul de participare (lot nr. 1).docx
1.07.25 16:45
Anexa nr. 3 la anunțul de participare (lot nr. 5).signed.pdf Anexa nr. 3 la anunțul de participare (lot nr. 5).signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 3 la anunțul de participare (lot nr. 5).signed.pdf
1.07.25 16:45

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Exterior

Normalized price: 23 345,81 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 29 469,47 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications