1
Enquiry period
with 01.07.2025 13:38
to 11.07.2025 12:00
9 days left
2
Bidding period
with 11.07.2025 12:00
to 21.07.2025 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 60 000 MDL
Period of clarifications: 1 Jul 2025, 13:38 - 11 Jul 2025, 12:00
Submission of proposals: 11 Jul 2025, 12:00 - 21 Jul 2025, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Mobilier de laborator

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Dorina Lutenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
1 Jul 2025, 13:38
Date modified
1 Jul 2025, 13:57
Achizitii.md ID
21442067
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Advertising
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
1.07.25 13:38
duae.doc
Bidding Documents
-
1.07.25 13:38
Date:
1 Jul 2025, 13:57
Question's name:
Solicitată privind împărțirea pe loturi a materialelor:
Question:
Pentru a asigura o concurență sănătoasă și echitabilă între participanți, rugăm respectuos ca materialele din cadrul proiectului să fie divizate pe loturi distincte, după cum urmează: Lot 1: PAL (placaj melaminat) Lot 2: INOX Lot 3: Metal vopsit Această divizare este necesară deoarece producătorii specializați pe PAL nu lucrează cu inox sau metal vopsit, iar cei din domeniul metalului vopsit nu pot procesa inoxul sau PAL-ul. Astfel, separarea pe loturi va permite participarea corectă a fiecărui producător doar pentru materialele specifice domeniului său de activitate. Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.