Select the type of procedure
Commercial procurement
21438358
1
Enquiry period
with
24.06.2025 16:23
to 04.07.2025 10:00
to 04.07.2025 10:00
5 days left
2
Bidding period
with
04.07.2025 10:00
to 15.07.2025 10:30
to 15.07.2025 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
8 583 333,33 MDL
Period of clarifications:
24 Jun 2025, 16:23 - 4 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals:
4 Jul 2025, 10:00 - 15 Jul 2025, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrările includ următoarele compartimente:
- Încălzire, ventilare și condiționare (IVC);
- Automatizare, încălzire ventilare și condiționare (AIVC);
- Rețele termice exterioare (RTE);
- Rețele exterioare de alimentare cu apă și canalizare (REAC);
- Soluții termomecanice, punct termic individual (PTI);
- Utilaje și mobilier tehnologic de bucătărie (PT).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jun 2025, 16:23
Date modified
25 Jun 2025, 10:07
Achizitii.md ID
21438358
MTender ID
CPV
45330000-9 - Lucrări de instalaţii de apă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
duae reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Evaluation Criteria
Formularul este completat, semnat electronic și transmis autorității contractante la depunerea ofertei.
24.06.25 16:23
Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf
Anunț de participare reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa 2).signed.signed.signed.pdf
tenderNotice
Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea/executarea următoarelor lucrări.
24.06.25 16:23
ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
ds_lucrari reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Bidding Documents
Prezenta Documentație conține anexe destinate atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice, precum și destinate să faciliteze elaborarea și prezentarea ofertei, şi a documentelor care să permită grupului de lucru examinarea şi evaluarea tuturor ofertelor depuse.
24.06.25 16:23
Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Caiet de sarcini reparația capitală la bloc alimentar cahul (etapa2).signed.signed.signed.pdf
Technical Specifications
Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi constituie în principal ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către ofertant propunerea tehnică.
24.06.25 16:23
f1b lucrări de reparație capitală și replanificare a unui blocului alimentar modern, din cadrul unității militară cahul (etapa 2.docx
billOfQuantity
Lista cu cantități lucrări
24.06.25 16:23
Date:
25 Jun 2025, 10:07
Question's name:
Proiect ÎVC
Question:
Bună ziua, vă rugăm să încărcați pe această platformă, varianta (.pdf) a Proiectului de execuție pentru compartimentul ÎVC. Vă mulțumim!
Answer (25 Jun 2025, 10:34):
Bună ziua, având în vedere domeniul de activitate precum și importanța proiectului, Autoritatea Contarctantă pune la dispoziția Operatorilor Economici studierea documentației tehnice de proiect la sediu Agenţiei asigurare resurse şi administrare patrimoniu a Ministerului Apărării, care se află la adresa Pietrarilor nr.1, mun. Chișinău.
Date:
25 Jun 2025, 14:55
Question's name:
Publicarea separata a utilajului de bucătărie
Question:
Buna ziua!
Stimata autoritate contractanta, de ce nu separati procedura de bunuri cu cea de lucrari? Dvs. aveti 101 pozitii de utilaj de bucatarie, la care puteti face o enorma economie!
Chiar daca face parte dintr-un acelaşi proiect, nu este o problema sa publicati separat utilajul la cerintele stricte ce tine de dimensiuni, putere etc.
De ce trebuie statul sa achite utilajul prin intermediari care executa lucrarile?
Va rugam sa luati in considerare aceasta pentru economisirea banilor publici! Societatea civila monitorizeaza cu atentie procedurile Dvs.!
Va multumim
Answer (26 Jun 2025, 10:56):
Bună ziua.
Ce se referă la Volumele de lucrări/utilaje propuse spre achiziție, acestea sunt extrase din Proiectul Tehnice pe întreg obiectul, iar utilajul este la Compartimentul „Tehnologia de producere”. Respectiv a fost prevăzut spre achiziție potrivit acestui proiect. Din experiență se cunoaște, că la achiziția separată a utilajului se întâmpină mari dificultăți și chiar probleme la montarea, reglarea, testarea, punerea în funcțiune și predarea acestui utilaj, dar mai ales la eliberarea Garanției acestui utilaj, deoarece Vânzătorul doar livrează, iar montatorul nu emite asemenea garanții. Respectiv are de suferit doar Beneficiarul.
După cum bine cunoașteți, în cadrul Proiectelor de execuție, la elaborarea Devizelor prin metoda de resurse, la capitolul „Utilaje” nu se includ „Cheltuielile Indirecte”, respectiv valoarea utilajului este practic acea de la Producător.
Este de menționat faptul că Legislația RM prevede „Asocierea mai multor operatori economici, depunând o ofertă comună, în cazul licitațiilor complexe, de valoare mare, când niciun participant individual nu are capacitatea sau resursele necesare pentru a răspunde integral cerințelor.
Ce ține de procedurile de achiziție, acestea sunt publice și transparente, iar toate documentele aferente procedurilor pot fi vizualizate oricând pe platformă de orice entitate sau persoană interesată.
Date:
28 Jun 2025, 15:13
Question's name:
Caracteristicile utilajului solicitat pentru blocul alimentar
Question:
Analizând documentația anexată, atestăm ca utilajul solicitat face referire la anumite branduri și mărci care, așa se întâmplă, ca sunt importate în exclusivitate de un singur operator economic, or, proiectantul responsabil a lucrat cu o listă de echipament pre definit de la un operator economic anume. Astfel rugăm insistent să specificați ca utilajul solicitat, are caracteristici tehnice aproximative, unde perforanta acestora este factorul important pentru realizarea obiectivelor tehnice iar caracteristicile tehnice pot avea abateri rezonabile.
Answer (28 Jun 2025, 16:20):
Bună ziua,
Lista utilajului tehnologic pentru bucătărie este extrasă din proiectul de execuție, se solicită caracteristicile tehnice din proiect sau analogic acestuia respectînd parametrii tehnici și deminsiunile respective cu capacitatea de producere exactă ca în proiect. Mai puțin impotanță este brăndul sau marca comerciala. Mulțumim pentru înțelegere!.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK