Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
138 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jun 2025, 15:03 - 30 Jun 2025, 9:00
Submission of proposals:
30 Jun 2025, 9:00 - 7 Jul 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație a sediului Procuraturii Căușeni Oficiul Bender
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jun 2025, 15:03
Date modified
7 Jul 2025, 13:00
Achizitii.md ID
21438334
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a sediului Procuraturii Căușeni Oficiul Bender
Budget: 138000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
25 Jun 2025, 10:54
Question's name:
GB
Question:
Buna ziua.Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (25 Jun 2025, 11:03):
Bună ziua, conform pct.17 din anunțul de participare, garanția pentru ofertă trebuie să fie emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard, în cuantum de 2%.
Date:
25 Jun 2025, 11:30
Question's name:
Caiet
Question:
Publicati va rugam F1 desfasurat pentru elaborarea devizului mai corect
Answer (25 Jun 2025, 13:23):
Fișierul a fost încărcat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK