Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.06.2025 15:03
to 30.06.2025 09:00
to 30.06.2025 09:00
4 days left
2
Bidding period
with
30.06.2025 09:00
to 07.07.2025 13:00
to 07.07.2025 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
138 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jun 2025, 15:03 - 30 Jun 2025, 9:00
Submission of proposals:
30 Jun 2025, 9:00 - 7 Jul 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație a sediului Procuraturii Căușeni Oficiul Bender
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jun 2025, 15:03
Date modified
25 Jun 2025, 13:22
Achizitii.md ID
21438334
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a sediului Procuraturii Căușeni Oficiul Bender
Budget: 138000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Jun 2025, 10:54
Question's name:
GB
Question:
Buna ziua.Scrieti rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (25 Jun 2025, 11:03):
Bună ziua, conform pct.17 din anunțul de participare, garanția pentru ofertă trebuie să fie emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard, în cuantum de 2%.
Date:
25 Jun 2025, 11:30
Question's name:
Caiet
Question:
Publicati va rugam F1 desfasurat pentru elaborarea devizului mai corect
Answer (25 Jun 2025, 13:23):
Fișierul a fost încărcat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK