1
Enquiry period
with 20.06.2025 11:12
to 30.06.2025 11:00
2
Bidding period
with 30.06.2025 11:00
to 11.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 20 584 750 MDL
Period of clarifications: 20 Jun 2025, 11:12 - 30 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals: 30 Jun 2025, 11:00 - 11 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
20 Jun 2025, 11:03
Date modified
24 Jun 2025, 10:08
Estimated value (without VAT)
20 584 750 MDL
Achizitii.md ID
21436621
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2025 11:11 - 30 Sep 2025 11:11
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G94 G91 – Valea Mare – Boldurești – Valea-Trestieni – G89 și G87 R17 – Țîghira – Hristoforovca – R1, amplasat teritorial în raionul Ungheni CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
20.06.25 11:12
caiet de sarcini raionul ungheni.docx
Bidding Documents
-
20.06.25 11:12
duae g94 g87 ungheni.doc
Bidding Documents
-
20.06.25 11:12
contract de antrepriză drumuri g.docx
Bidding Documents
-
24.06.25 10:08

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Straseni

Normalized price: 16 964 840,48 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1750406615538 din 21.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice ocds-b3wdp1-MD-1750406615538 din 11.07.2025, ce vizează achiziționarea lucrărilor de reparație a îmbrăcămintei rutiere pe drumurile G94 G91 – Valea Mare – Boldurești – Valea-Trestieni – G89 și G87 R17 – Țîghira – Hristoforovca – R1, amplasat teritorial în raionul Ungheni, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.A.” Drumuri Strășeni” a propus oferta în sumă de 16 964 840,48 (șaisprezece milioane nouă sute șaizeci și patru de mii opt sute patruzeci lei, 48 bani) lei, fără TVA și 20 357 808,58 (douăzeci milioane trei sute cincizeci și șapte de mii opt sute opt, 58 bani) lei, inclusiv TVA. Prin demersul nr. 04-02/3572 din 16.07.2025 S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” a solicitat operatorului economic S.A.” Drumuri Strășeni” clarificări în urma depistării unor necorespunderi ale ofertei cu caietului de sarcini. Prin răspunsul nr.101 din 16.07.2025 al ofertantului, au fost remediate abaterile neînsemnate din oferta tehnică, aceasta fiind în corespundere cu cerințele înaintate, suma finală constituind 16 970 958,76 (șaisprezece milioane nouă sute șaptezeci de mii nouă sute cincizeci și opt lei, 76 bani) lei, fără TVA și 20 365 150,51 (douăzeci milioane trei sute șaizeci și cinci de mii una sută cincizeci lei, 51 bani) lei, inclusiv TVA Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 18 772 669,23 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Aedificator

Normalized price: 18 996 706,20 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Vicoliv Grup SRL

Normalized price: 19 578 849,60 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications